اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  آموزش و پرورش

طرح اسکان نوروزی فرهنگیان در ۲ روز پایانی رایگان شد

مدیرکل رفاه و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش گفت: به دستور وزیر آموزش و پرورش، طرح اسکان نوروزی فرهنگیان در دو روز پایانی این طرح، رایگان شد.

طرح اسکان نوروزی فرهنگیان در ۲ روز پایانی رایگان شد

گودرز کریمی‌فر مدیرکل رفاه و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش در گفت‌وگو با خبرنگار آموزش و پرورش خبرگزاری فارس اظهار کرد: به دستور وزیر آموزش و پرورش، اسکان نوروزی فرهنگیان در ۲ روز پایانی این طرح، رایگان شد.

وی به آمار طرح اسکان فرهنگیان تا پایان دهم فروردین 1401 در سراسر کشور اشاره کرد و گفت: یک میلیون و 426 هزار و 465 نفر در قالب 401 هزار و 868 خانوار در طرح اسکان نوروزی فرهنگیان شرکت کرده‌اند.

مدیرکل رفاه و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش تصریح کرد: بر این اساس تاکنون 2 میلیون و 272 هزار و 932 نفر روز اقامت در مراکز اسکان فرهنگیان انجام شده است.

وی با اشاره به بیش‌ترین پذیرش مسافرین نوروزی تا پایان دهم فروردین 1401، افزود: بیشترین مسافران به ترتیب به استان‌های، فارس، خراسان رضوی، اصفهان، خوزستان، قم، بوشهر، هرمزگان، یزد، کرمان و لرستان اختصاص دارد.
انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول