اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

علم و پیشرفت  /  دانشگاه

اولویت کاری دانشگاه آزاد در سال 1401 از زبان رئیس دانشگاه

رئیس دانشگاه آزاد با تشریح اولویت‌های این دانشگاه برای سال ۱۴۰۱ گفت: دانشگاه آزاد در سال ۱۴۰۱ بجز برنامه‌های همیشگی به اجرای سند تحول این دانشگاه و همچنین رویداد گام دوم می‌پردازد.

اولویت کاری دانشگاه آزاد در سال 1401 از زبان رئیس دانشگاه

محمدمهدی طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، با تشریح اولویت‌های این دانشگاه برای سال ۱۴۰۱ گفت: دانشگاه آزاد در سال ۱۴۰۱ بجز برنامه‌های همیشگی به اجرای سند تحول این دانشگاه و همچنین رویداد گام دوم می‌پردازد.

وی افزود: سند تحول دانشگاه آزاد تصویب و نظام پیاده سازی آن نیز به واحدهای این دانشگاه ابلاغ شده است، براساس سند تحول، ۱۰ بسته کاری دانشگاه در ۵ سال آینده طراحی شده است و نظام پیاده سازی نیز بر عملیاتی شدن سند تحول و تعالی دانشگاه آزاد اسلامی، الزام به اتصال تمام فعالیت‌ها‌ی دانشگاه به اقدامات سند تحول و تعالی دانشگاه و نظارت و ارزیابی مستمر در کنار دوره‌های بازنگری سالیانه تأکید دارد.

طهرانچی ادامه داد: براین اساس در سال ۱۴۰۱، برنامه‌های واحدهای دانشگاه آزاد نیز براساس سند تحول دانشگاه که در اختیار واحدها قرار داده شده اجرا می‌شود، نظام پیاده سازی سند هم در ۳۰ صفحه به واحدها ابلاغ شده است.

* رویداد ملی گام دوم دانشگاه آزاد در اولویت‌ برنامه های امسال 

به گفته رئیس دانشگاه آزاد، رویداد ملی گام دوم دانشگاه آزاد نیز در اولویت‌های امسال این دانشگاه قرار دارد.

وی گفت: این رویداد به مناسبت چهلمین سال تأسیس دانشگاه در اردیبهشت ماه برگزار می‌شود که یک رویداد بزرگ و فرصت مغتنمی برای ایجاد بستر مناسب سرمایه‌گذاری در استارتاپ‌ها و شرکت‌های فناور است و توسعه اقتصاد دانش بنیان را در پی خواهد داشت.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول