اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان رضوی

دیدار معاون رئیس جمهور با خانواده شهید مدافع حرم در کوهسرخ

معاون توسعه روستایی و مناطق محروم کشور در جریان سفر به شهرستان کوهسرخ با خانواده شهید احمدرضایی اوندری از شهدای مدافع حرم دیدار کرد.

دیدار معاون رئیس جمهور با خانواده شهید مدافع حرم در کوهسرخ

به گزارش خبرگزاری فارس از کوهسرخ، سیدامیر حسین مدنی، معاون توسعه روستایی و مناطق محروم کشور که در جریان سفر رئیس جمهور و اعضای هیأت دولت به خراسان رضوی سفر کرده است، با حضور در روستای اوندر از توابع شهرستان کوهسرخ با خانواده شهید احمد رضایی اوندری دیدار و گفتگو کرد.

معاون رئیس جمهور در این دیدار با تبریک سال نو و ابلاغ سلام ریاست جمهوری گفت: خانواده شهدا طلایه داران عزت و افتخار کشور و مایه سربلندی همه ما هستند و  زیارت این عزیزان توفیقی است که نصیب مان شده است.

وی همچنین در خصوص بررسی و رفع مشکلات اهالی روستاهای این شهرستان و نیز کمک به احداث یک باب سالن ورزشی در روستای اوندر قول مساعد داد.

حجت الاسلام جواد نیک بین نماینده مردم کاشمر، خلیل آباد، بردسکن و کوهسرخ در مجلس شورای اسلامی نیز در این دیدار گفت: کوهسرخ به تناسب جمعیت بیشترین تعداد شهید را در بین شهرستان‌های خراسان رضوی تقدیم نظام و انقلاب کرده است.

وی افزود: با وجود اینکه مردم کوهسرخ همواره در تمامی مقاطع پای کار انقلاب و نظام هستند که گواه آن مشارکت ٩٨ درصدی آنان در انتخابات است، اهالی این شهرستان کمترین درخواست و مطالبه را دارند، بنابر این ضروری است به پاس این رشادت و فداکاری مردم این منطقه حداقل وضعیت راه های روستایی بهبود یابد.

پدر شهید احمد رضایی اوندری نیز در این دیدار با اشاره به اینکه روستای اوندر ٢٨ شهید تقدیم نظام و انقلاب کرده است، گفت: تنها خواسته والدین این شهیدان بازسازی مزار فرزندانشان است.

روحانی روستای اوندر نیز با اشاره به اینکه این روستا به دلیل فاصله ٢۴ کیلومتری با مرکز شهرستان از راه دسترسی مناسب، پاسگاه انتظامی، آتش نشانی و امکانات ورزشی و تفریحی بی بهره است.

وی خواستار توجه ویژه به رفع مشکلات و دغدغه های روستاییان به منظور جلوگیری از مهاجرت و خالی شدن روستاها شد.

انتهای پیام/ ٧٠٠۴٢

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول