اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

افزایش دمای هوا طی روزهای آینده در مازندران

معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی مازندران با اشاره به هشدار سطح زرد هواشناسی مازندران، گفت: از روز شنبه ۱۳ تا دوشنبه ۱۵ فروردین ماه شاهد افزایش محسوس دما (بین ۶ تا ۱۲ درجه) و وزش باد گرم هستیم.

افزایش دمای هوا طی روزهای آینده در مازندران

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، احمد اسدی معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی مازندران در گفت‌وگویی، اظهار کرد: امروز شاهد آسمانی صاف تا نیمه ابری همراه با افزایش نسبی دما و در ارتفاعات با وزش باد هستیم.

وی با اشاره به هشدار سطح زرد هواشناسی مازندران، افزود: با شکل‌گیری و تقویت جریانات گرم جنوبی از روز شنبه ۱۳ فروردین، روز طبیعت تا دوشنبه ۱۵ فروردین ماه شاهد افزایش محسوس دما (بین ۶ تا ۱۲ درجه) و وزش باد گرم (در ارتفاعات نسبتا شدید) هستیم.

معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی مازندران با بیان اینکه این سامانه گرم سطح استان را دربرمی‌گیرد، اضافه کرد: افزایش پتانسیل آتش‌سوزی در مناطق جنگلی و مراتع از مخاطرات این سامانه است.

اسدی تصریح کرد: توصیه هواشناسی بر پرهیز از روشن کردن آتش در جنگل‌ها و مراتع یا اطمینان از خاموش شدن آتش، با توجه به ذوب شدن برف احتمال ریزش سنگ در محورهای کوهستانی، تهویه هوا و هوادهی در گلخانه‌ها ، مرغداری‌ها، دامداری‌ها و خزانه برنج است.

انتهای پیام/۸۶۰۳۴/ح

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول