اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان رضوی

رئیس جمهور: مهمترین ظرفیت خراسان رضوی نیروی انسانی تحصیلکرده کارآمد است

حجت الاسلام والمسلمین رئیسی گفت: خراسان رضوی ظرفیت‌های بسیاری دارد که مهمترین آن نیروی انسانی تحصیلکرده کارآمد است. در این استان ظرفیت‌های بسیاری نیز در حوزه کشاورزی، صنعت و معدن وجود دارد.

رئیس جمهور: مهمترین ظرفیت خراسان رضوی نیروی انسانی تحصیلکرده کارآمد است

حجت الاسلام والمسلمین رئیسی رئیس جمهور در بدو ورود به استان خراسان رضوی و در فرودگاه شهید هاشمی نژاد مشهد گفت: خراسان رضوی ظرفیت‌های بسیاری دارد که مهمترین آن نیروی انسانی تحصیلکرده کارآمد است. در این استان ظرفیت‌های بسیاری نیز در حوزه کشاورزی، صنعت و معدن وجود دارد.

وی افزود: خراسان رضوی به واسطه حضور بارگاه منور رضوی ظرفیت‌های بسیاری دارد و به دلیل داشتن مراکز تولیدی دانش‌بنیان می‌تواند بین اشتغال و تولید دانش‌بنیان پیوند برقرار کند.

رئیس جمهور خاطرنشان کرد: خراسان رضوی خطه تاریخی، تمدنی و فرهنگی برای ملت مسلمان ایران و پایتخت معنوی و مذهبی ایران اسلامی است.

وی در ادامه گفت: ظرفیت‌های این استان به برکت مضجع شریف رضوی و مردم فهیم و بصیری است که ۱۸ هزار شهید تقدیم انقلاب کرده‌اند، لذا فقر و نداری زیبنده این استان نیست. قبل از سفر استانی به خراسان رضوی، بررسی‌های لازم صورت گرفته و برنامه ای برای سفر پیش بینی شده که امیدواریم مسائل و مشکلات منطقه بررسی شده و در جلسات مختلف با مدیران عالی و نمایندگان استان تصمیمات مناسبی برای رفع مشکلات به نفع مردم گرفته شود.

 

انتهای پیام/ ۷۰۰۷۹

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول