اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

شناور بادی روی آب

شناورهای بادی یکی از جذاب¬ترین وسایل بادی هستند. به کمک شناور بادی افراد می¬توانند بر روی آب بمانند که یکی از لذت بخش¬ترین کارها است.

شناور بادی روی آب

شناور بودن روی آب برای استراحت کردن، بازی، تفریح، آفتاب گرفتن بسیار عالی است. این محصول برای تمام گروه­های سنی از نوزاد تا بزرگسال طراحی و ساخته می­شود.

جنس شناورهای بادی طوری است که در مقابل ضربه مقاوم هستند اما خیلی مراقب باشید که شناور به اجسام تیز و یا داغ (حتی گرم) نزدیک نشود و برخورد نکند.

شناورهای بادی در کجا استفاده می ­شوند؟

شناور بادی روی آب برای استفاده در استخرها و آب­های راکد و تنها در ساحل دریاها مناسب هستند و از همه بیشتر برای تفریح و بازی طراحی شده­اند.

شناورهای بادی وسایلی بسیار سرگرم کننده برای کودکان هستند و ساعت­ها می­توانند آن­ها را سرگرم کنند و یکی از کاربردهای بسیار خوب این وسیله این است می­توانید به کمک آن به فرزندان­تان و کودکان شنا آموزش بدهید.

مزایای شناورهای بادی روی آب

از جنس پلاستیک فشرده می­باشند و به همین علت در مقابل فشار و ضربه مقاوم هستند.
بسیار سبک و راحت هستند.
برای پوست هیچ­گونه حساسیت و مشکلی ایجاد نمی­کنند و هم­چنین بافت خیلی نرمی دارند و باعث ساییدگی نمی­شوند.
به راحتی با پمپ باد دستی یا برقی آماده­ی استفاده می­شوند.
به راحتی باد این وسیله خالی می­شود و هنگام خالی شدن بسیار کم حجم و کوچک شده و جای خیلی کمی می­گیرند.
قیمت مناسبی دارند.

وان بادی

وان بادی وسیله­ای است مانند وان­های معمولی اما از جنس پلاستیک فشرده ساخته شده است و داخل آن باد می­شود و برای استفاده کودکان و بزرگسالان می­باشد.

وان­های بادی جنبه­ی درمانی نیز دارند و بسیاری از افراد از این وسیله برای آب­درمانی استفاده می­کنند به خصوص برای افرادی که دیسک کمر، استخوان درد و درد مفاصل دارند. در منزل وان بادی کاربردی است. وان­های بادی در چند دقیقه آماده­ی استفاده می­شوند.

یکی مزایای این وسیله باز و بسته کردن آن­ها در زمان کم است و بعد از بسته شدن نیز حجم بسیار کمی می­گیرند و در هر جای خانه می­توانید آن را قرار بدهید.

وان­های بادی هیچ تفاوتی با وان­های سرامیکی ندارند و علاوه بر این­که لذت­بخش­تر هستند، مزایای بیشتری نیز نسبت به وان­های سرامیکی دارند.

از دیگر ویژگی­های مثبت برای وان بادی نسبت به وان­های سرامیکی این می­باشد که در هنگام جابه­جایی منزل می­توانید آن را با خود ببرید.

اشکال مختلف وان بادی

از اندازه­ی بسیار کوچک که مناسب کودکان است تا اندازه­ی بزرگ برای بزرگسالان وان بادی طراحی می‌شود. برخی وان­های بادی برای جلوگیری از ورود آلودگی به وان سرپوش نیز دارند.

وان­های بادی کودکان بسیار طراحی­های زیبا و متنوعی دارند و برای کودکان جذاب هستند. طرح­های کودکانه مثل: اشکال حیوانات، اشکال خوراکی­ها و اسباب­بازی.

قایق بادی چیست؟

قایق­ها وسایل بادی سرگرم کننده و کاربردی هستند و  کاربردهای زیادی هم دارند هرچند که امروزه بیشتر برای اهداف تفریحی استفاده می­شوند. کار و رفت آمد، ماهی­گیری، گشت­زنی و تفریح کارهایی است که یک قایق انجام می­دهد. بسیاری از افرادی که در نزدیکی محل زندگی­شان رودها، برکه­ها، دریا و دیگر آب­های آزاد وجود دارد، معمولا قایقی برای تفریح هم دارند.

 با پیشرفت صنعت، قایق­هایی با مواد پلاستیکی و فایبرگلاسی ساخته شدند که از نسل قبلی قایق­ها مقاومت و طول عمر بیشتر داشتند. افراد زیادی دوست داشتند که قایق شخصی خود را داشته باشند اما قایق­ها در گذشته چوبی و آهنی بودند و بسیار گران بودند و جابه­جایی آن­ها ممکن نبود.

بنابراین شرکت­هایی با خلاقیت­های زیاد اقدام به تولید و پخش قایق­هایی با بدنه­ی پلاستیکی کردند که همان قایق بادی است. این قایق­ها را برای استفاده باید با کمک پمپ باد، باد کنید.

قایق­های بادی مدل­های دو تا چندین نفره دارند. بعد از مدتی این قایق­ها به اندازه­ای با کیفیت و محبوب شدند که دیگر فقط برای تفریح نبودند، برای ماهیگیری و غریق نجات و حتی پلیس دریایی نیز استفاده می­شوند.

مزایای قایق بادی

جنس قایق­های بادی از پی­وی­سی بسیار محکم­تر و مقاوم می­باشد.
بعضی از مدل­های قایق­های بادی دارای یک لایه­ی برزنتی نیز می­باشند که باعث ضخامت و مقاومت بیشتر قایق در برابر ضربه­ها می­شود.
بعضی از قایق­های بادی دارای یک پمپ باد دستی در کنار خود هستند تا بتوانید هرچه راحت تر و سریع تر آن را باد کرده و استفاده کنید.
یکی از بهترین موارد برای تفریحات بزرگسالان و کودکان هستند.
بسیار سبک هستند و راحت جا­به­جا می­شوند. و وقتی باد آن­ها را خالی کنید ابعادشان بسیار کوچک می­شود در حدی که به راحتی در گوشه­ای جا می­گیرند.
نسبت به قایق­های دیگر قیمت مناسبی دارند.

خرید قایق بادی

برای خرید قایق بادی و یا انواع وسایل بادی دیگر می­توانید به فروشگاه‎های اینترنتی مراجعه کنید. در فروشگاه‎های اینترنتی می‌توانید انواع محصولات متنوع را مشاهده کرده و بر حسب سلیقه و بودجه خود مدل مناسبی را با قیمت مناسب و به صورت اورجینال خریداری کنید.‌

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول