اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  تشکل های دانشگاهی

حوادث مشهد شبیه به یک بازی برای بدنام کردن این شهر و برخی شخصیت‌ها بود

بسیج دانشجویی دانشگاه فردوسی مشهد در بیانیه‌ای با اشاره به حواشی بازی فوتبال ایران و لبنان تأکید کرد: فروش بلیط برای حضور بانوان و عدم مدیریت مناسب جهت ورود آنان به ورزشگاه بیشتر شبیه به یک بازی برای بدنام کردن شهر مشهد و برخی شخصیت‌هایی است که همیشه بر ایجاد زیرساخت‌ها و حضور زنان در عرصه‌های ورزشی تأکید کرده‌اند.

حوادث مشهد شبیه به یک بازی برای بدنام کردن این شهر و برخی شخصیت‌ها بود

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری فارس، بسیج دانشجویی دانشگاه فردوسی مشهد در بیانیه‌ای با محکومیت حواشی بازی فوتبال ایران و لبنان در شهر مشهد، خواستار برخورد با عاملان این حواشی شد.

متن بیانیه بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

مشهدالرضا این روزها میزبان تیم ملی ایران و لبنان جهت انجام آخرین بازی دور مقدماتی جام جهانی فوتبال بود. فرصت میزبانی که می‌توانست با یک مدیریت صحیح و منسجم به یک افتخار بزرگ تبدیل شود، اما با سوء‌مدیریت‌ تعدادی از مسئولین تبدیل به یک اتفاق غم‌بار شد و کام بسیاری از هموطنان‌مان را تلخ کرد.

اولا؛ نداشتن برنامه‌ریزی مناسب در زمان فروش بلیط‌های الکترونیک توسط مسئولین ذی ربط و همچنین سوءمدیریت آنان در رابطه با عدم تخصیص ظرفیت مناسب جهت حضور همه دوست‌داران ورزش ملی، مسئله‌ای بود که از یک فرصت جهت همدلی و همراهی مردم، یک تهدید ساخت!

ثانیا؛ علی‌رغم بی‌تدبیری در رابطه با فروش و اختصاص بلیط‌های این دیدار، در جریان ورود و خروج به ورزشگاه امام رضا(ع) نیز بی‌حرمتی‌هایی به وقوع پیوست که به هیچ وجه در شأن ایران و ایرانی نبوده و خوراک رسانه‌های بیگانه را فراهم کرده است. 

ثالثا؛ فروش بلیط برای حضور بانوان و عدم مدیریت مناسب جهت ورود آنان به ورزشگاه برای تماشای این دیدار بیشتر شبیه به یک بازی برای بدنام کردن شهر مشهد و شخصیت‌هایی است که همیشه تاکید خود را بر ایجاد زیرساخت‌ها و حضور زنان در عرصه‌های ملی و ورزشی پیشتر اعلام کرده‌اند. 

بسیج دانشجویی دانشگاه فردوسی مشهد تا مشخص شدن مقصرین این واقعه و بررسی کوتاهی آنان توسط مراجع ذی‌ربط این مسئله را پیگیری نموده و همچنین این بی‌تدبیری و سوء‌مدیریت را محکوم کرده و خواستار برخورد شدید با مدیرانی است که این‌گونه با آبروی کشور و مردم بازی و در رویدادهای بزرگ ملی فرصت‌سوزی می‌نمایند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول