اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

ستاری: شعار سال فرصتی ویژه برای رشد و توسعه است/ اجرای قانون جهش تولید دانش بنیان در کشور

معاون علمی و فناوری رئیس‌جمهور با اشاره به اجرای قانون جهش تولید دانش بنیان در کشور گفت: این نامگذاری شعار سال فرصت استثنایی است که در اختیار ما در این معاونت قرار گرفته و به توسعه و رشد آن کمک شایانی می‌کند.

ستاری:  شعار سال فرصتی ویژه برای رشد و توسعه است/ اجرای قانون جهش تولید دانش بنیان در کشور

به گزارش خبرگزاری فارس از پردیس، سورنا ستاری معاون علمی و فناوری رئیس‌جمهور بعد از ظهر امروز در حاشیه بازدید از پارک فناوری پردیس که با حضور معاون وزیر علوم برگزار شد، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: این نامگذاری شعار سال فرصت استثنایی است که در اختیار ما در این معاونت قرار گرفته و به توسعه و رشد  آن کمک شایانی می‌کند.

وی گفت: از این فرصت ها برای رشد اکوسیستم کارآفرینی دانش بنیان کشور بسیار کم به وجود می‌آید و باید از آن بهره کافی را ببریم.

معاون علمی و فناوری رئیس‌جمهور ادامه داد: برنامه‌های وزارتخانه‌های مختلف که توسط معاونت علمی و فناوری پیگیری می‌شود در حال نهایی شدن است و در این راستا برنامه وزارت کشاورزی نهایی شده است.

ستاری با بیان اینکه در حال حاضر زیست بوم فعالی در کشور وجود دارد که پارک‌های فناوری بخشی از آن هستند، گفت: طی تفاهمی که در دولت داشتیم و روز گذشته نیز در جلسه هیات دولت بر آن تاکید شد، معاونت علمی و فناوری رئیس جمهور با وزارتخانه‌های اصلی و اقتصادی کشور تعامل داشته و مقرر شد برنامه‌هایشان را تا پایان فروردین ماه نهایی و به تصویب برسانیم.

وی تشریح کرد: طی هر ماه پیشرفت پروژه های خود را در حوزه توسعه زیست بوم دانش بنیان، تعداد شرکت های دانش بنیان و پروژه‌های مختلف این حوزه، به دولت ارائه می‌کنیم.

معاون علمی و فناوری رئیس جمهور، تاکید کرد: وزرای بزرگ اقتصادی مانند جهاد کشاورزی، اقتصاد، صمت، بهداشت و درمان و غیره که تماما بازیگران اصلی اقتصاد هستند باید در کنار ما از این فرصت طلایی استفاده کنند.

ستاری اضافه کرد: امیدواریم تا پایان فروردین ماه برنامه‌های وزارتخانه‌های اصلی که بازیگر اصلی اقتصاد کشور هستند نهایی و اجرا شود.

وی افزود: خوشبختانه قانون جهش تولید دانش بنیان در کشور در حال اجرا است که بسیار به حوزه فناوری و دانش بنیان کمک می‌کند.

معاون علمی و فناوری رئیس‌جمهور تصریح کرد: در کنار این اتفاقات در مجلس نیز برنامه‌هایی در حال انجام است که برای توسعه اکوسیستم دانش بنیان بسیار موثر خواهد بود.

ستاری بیان کرد: همکاری ما با وزارت علوم مانند گذشته کاملا نزدیک است و با حضور دکتر زلفی‌گل، اتفاقات خوبی را در حوزه های توسعه پارک‌های علمی و فناوری، مراکز نوآوری دانشگاهی و غیره شاهد خواهیم بود.

انتهای پیام/۶۷۰۱۶/ز

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول