اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  شهری

سروری: عده‌ای به دنبال تخریب شهرداری هستند

نایب رئیس شورای اسلامی شهر تهران گفت: موضوع اتصال دو ساختمان شورای شهر و شهرداری تهران با مسئله پالادیوم کاملا متفاوت است و عده‌ای به دنبال تخریب شهرداری هستند.

سروری: عده‌ای به دنبال تخریب شهرداری هستند

به گزارش گروه شهری خبرگزاری فارس، پرویز سروری درباره پل اتصالی ساختمان‌های شورا و شهرداری و تفاوت آن با با پل پالادیوم گفت: مواردی که مطرح شده یک سری بهانه‌هایی است که بیشتر توسط همان کسانی که به مسئله پالادیوم نقد داشتند مطرح می‌شود.

وی با بیان اینکه ساختمان شورای شهر و شهرداری تهران در زمان تصدی آقای غلامحسین کرباسچی به عنوان شهردار وقت در اختیار قرار گرفت، اظهار کرد: این دو ساختمان کاملاً به هم متصل هستند و اساسا هیچ سحطی را اشغال نکردند و به یک مجموعه مربوط هستند.

وی ادامه داد: به اعتقاد من این اتصال نکته مثبتی است و پل موجود شرایطی را فراهم کرده که به جای اینکه زمان بیشتری در رفت‌وآمد بین این دو ساختمان گرفته شود، به شکلی بتوان در زمانی کمتر، امور اداری و اجرایی مرتبط بین این دو دستگاه (شهرداری تهران و شورای شهر) را انجام داد.

سروری با تأکید بر اینکه پالادیوم مجموعه شخصی بوده و ساخت پل و تونل زیرزمینی در این ساختمان کاملا مغایر با قانون بوده است، یادآور شد: بر اساس اسناد و مدارک مشخص بوده که سوء استفاده‌هایی در این فضا صورت گرفته است و در گذشته بارها برای تخریب اقدام شده بود که متاسفانه به نتیجه نرسید.

وی ادامه داد: اجرای حکم تخریب بخش‌های غیرقانونی ساختمان پالادیوم جزء افتخارات شهرداری جدید است که نشان می‌دهد با سوءاستفاده‌ها برخورد می‌کند.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه در خصوص پل اتصالی ساختمان شورا و شهرداری سوء استفاده‌ای نشده است، خاطرنشان کرد: در این زمینه استفاده بهینه صورت می‌گیرد و انتفاع شخصی در آن وجود ندارد؛ موضوع اتصال این دو ساختمان با مسئله پالادیوم کاملا متفاوت است اما افرادی به دنبال این هستند که موضوعات خاصی را بی جهت مطرح کنند و بهانه‌ای قرار دهند برای تخریب کار بسیار ارزشمندی که توسط شهرداری انجام شده است.

وی ادامه داد: در خصوص پل موجود بین ساختمان‌های شرکت بازرگانی و شرکت نفت اطلاعی ندارم و باید گزارشات دریافت شود تا بتوان در این زمینه نیز نظر داد.

بر اساس گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهر، چندی پیش شهرداری تهران در اقدامی نادر اما قانونی حکم تخریب دو تونل زیرزمینی و یک تونل هوایی در ساختمان پالادیوم را بر اساس کمیسیون ماده ۱۰۰ اجرا کرد که این اتفاق بهانه‌ای شد تا حالا برخی در فضای مجازی و رسانه‌ای مدعی شوند که پل بین ساختمان‌های شهرداری و شورای شهر تهران و همچنین پل اتصالی ساختمان شرکت نفت و شرکت بازرگانی هم باید تخریب شود. حالا پس از گذشت کمتر از یک ماه از اجرای این حکم، اخبار و ادعاهایی در فضای مجازی مطرح شده که شورای اسلامی شهر و شهرداری تهران باید به عنوان قانون‌گذار و مجری قوانین، پل موجود بین این دو ساختمان را نیز تخریب کند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول