اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان رضوی

طرح تشدید برخورد با تخلفات رانندگی حادثه ساز در مشهد اجرا می شود

رئیس پلیس راهور خراسان رضوی گفت: طرح تشدید برخورد با تخلفات رانندگی حادثه ساز در مشهد اجرا می شود.

طرح تشدید برخورد با تخلفات رانندگی حادثه ساز در مشهد اجرا می شود

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ حمیدرضا دهنوی رئیس پلیس راهور استان خراسان رضوی اظهار کرد: با توجه به این که بیشترین عامل تصادفات خصوصا با شدت بالا و‌ منجر به جرح و‌ فوت، رانندگی با سرعت بالا و انجام حرکات نمایشی و مارپیچ در معابر شهری و بزرگراهی است، پلیس راهور در جهت کاهش تخلفات و تصادفات، طرح تشدید برخورد با تخلفات حادثه ساز را به اجرا درآورده است که در راستای اجرای آن، ۲۵ گشت نامحسوس به صورت شبانه روزی در معابر اصلی و بزرگراهی مشهد، تخلفات حادثه ساز و به ویژه سرعت غیرمجاز و حرکات نمایشی را زیر نظر می گیرند.

وی افزود: ماموران پلیس راهور ضمن اعمال قانون، با هماهنگی مقام محترم قضایی خودروی متخلف را به پارکینگ هدایت کرده و راننده نیز جهت تعیین تکلیف به کارگروه پیشگیری از تصادفات دادگستری اعزام می شود.

سرهنگ دهنور خاطرنشان کرد: همچنین سیستم های نظارت تصویری و کنترل هوشمند تخلفات به صورت ۲۴ ساعته کلیه معابر سطح شهر مشهد را رصد کرده و رفتار رانندگان در حین رانندگی را کنترل می کنند و در صورت بروز تخلف، اعمال قانون انجام می شود.

 

انتهای پیام/ ۷۰۰۷۹

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول