اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  سایر حوزه ها

سوابق امام جمعه جدید کاشان؛ از امامت جمعه در امارات تا حضور در جمع مدافعان حرم

حجت الاسلام حسینی، از تراز تحصیلی در سطح چهار حوزه برخوردار بوده و در طول دوران تحصیل، از محضر درس حضرات آیات موسوی گرگانی، فاضل لنکرانی، جوادی آملی، شب زنده دار، محسن اراکی و مصباح یزدی بهره برده است.

سوابق امام جمعه جدید کاشان؛ از امامت جمعه در امارات تا حضور در جمع مدافعان حرم

گروه سیاسی خبرگزاری فارس، احد شیرزاد: با انتصاب نماینده جدید ولی فقیه و امام جمعه کاشان از سوی رهبر معظم انقلاب، آیت‌الله عباسعلی سلیمانی سنگردار 74 ساله که به دلیل عوارض ابتلا به بیماری کرونا، در خطبه‌های نمازجمعه از ضرورت سپردن پرچم خدمت به سنگرداری تازه نفس سخن گفته بود، پس از سالهای طولانی مجاهدت در جایگاه امامت جمعه، بار امانت را بر دوش حجت الاسلام والمسلمین سید سعید حسینی 50 ساله قرار داد.

نماینده جدید ولی فقیه و امام جمعه کاشان، متولد 1350 در شهر قم است که به حسن خلق، ساده زیستی، سلوک مردمی، فضل علمی، روحیه جهادی، ولایی و انقلابی شناخته میشود.

حجت الاسلام حسینی، از تراز تحصیلی در سطح چهار حوزه  برخوردار است و مقطع کارشناسی ارشد خود را در رشته معارف اسلامی و فلسفه در مؤسسه امام خمینی(رضوان الله تعالی علیه) به پایان رسانده است و در طول دوران تحصیل، از محضر درس حضرات آیات: موسوی گرگانی، فاضل لنکرانی، جوادی آملی، شب زنده دار، محسن اراکی و مصباح یزدی بهره برده است.

حسینی که در سن 15 سالگی افتخار حضور در جبهه‌های دفاع مقدس را پیدا کرد، از سابقه امامت جمعه در کشور امارات برخوردار است و در سال 98 ، در جمع نورانی مدافعان حرم در کشور سوریه حضور یافت.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول