اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  سلامت

انتصاب جدید در وزارت بهداشت

معاون بهداشت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، در حکمی دکتر کوروش اعتماد را به عنوان مدیرکل دفتر مدیریت بیماری‌های غیرواگیر وزارت بهداشت منصوب کرد.

انتصاب جدید در وزارت بهداشت

به گزارش گروه سلامت خبرگزاری فارس، معاون بهداشت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، در حکمی کوروش اعتماد را به عنوان مدیرکل دفتر مدیریت بیماری‌های غیرواگیر وزارت بهداشت منصوب کرد.

در متن حکم کمال حیدری آمده است: با عنایت به تعهد، تجربه و تخصص جناب عالی، به موجب این ابلاغ در سمت "مدیرکل دفتر مدیریت بیماری های غیرواگیر" منصوب می‌شوید. امید است با توکل به خداوند متعال و توجه به بار بیماری‌های غیرواگیر و بهره گیری از توان کارشناسی و تخصصی ستادی، دانشگاهی و در نظر داشتن سیاست‌های کلی نظام سلامت ابلاغی مقام معظم رهبری، ستاد بیماری‌های غیرواگیر، برنامه تحول در نظام سلامت و برنامه ارائه شده توسط مقام عالی وزارت به مجلس شورای اسلامی در انجام ماموریت‌ها تلاش نمایید

معاون وزارت بهداشت درمان وآموزش پزشکی در ادامه این پیام، تدوین برنامه بیماری‌های غیرواگیر با در نظر گرفتن نقش واحدهای کشوری، استانی و شهرستانی و با در نظر گرفتن اسناد بالادستی،  تقویت نظام مراقبت بیماری‌های غیرواگیر تا سطح محیطی‌ترین واحدها،  ارتقای برنامه‌های مدیریت بیماری های غیرواگیر در جهت کاستن از بار بیماری ها،  ارتقای سواد سلامت و شاخص های سلامت بیماری های غیرواگیر در جامعه،  پیگیری جهت ادغام برنامه های پیشگیری و کنترل بیماری های غیرواگیر در نظام شبکه و بهره مندی و تعامل حداکثری با مراکز تحقیقاتی و آموزشی مرتبط و دانشگاه های علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی سراسر کشور را از مهمترین این ماموریت ها ذکر کرد.

وی در ادامه آورده است :لازمه‌ی دست‌یابی به اهداف مذکور تعاملات بین بخشی و برون بخشی است، لذا انتظار دارم که در این خصوص اهتمام ویژه‌ای صورت پذیرد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول