اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  دولت

ثبات قیمت‌ها در بقیه ایام سال هم ادامه داشته باشد

معاون اول رئیس‌جمهور گفت: با تلاش های صورت گرفته کمتر شاهد بی نظمی، آشفتگی و تغییر ناگهانی قیمت ها در روزهای منتهی به سال گذشته و ایام نوروز بودیم که این رویه باید در بقیه ایام هم ادامه داشته و تقویت شود.

ثبات قیمت‌ها در بقیه ایام سال هم ادامه داشته باشد

به گزارش خبرگزاری فارس، محمد مخبر معاون اول رئیس‌جمهور صبح امروز (چهارشنبه) در جلسه ستاد تنظیم بازار ضمن تاکید بر لزوم افزایش نظارت برای کنترل قیمت کالاهای اساسی و اقلام مورد نیاز مردم، گفت: با تلاش های صورت گرفته در ستاد تنظیم بازار و همچنین اقدامات سایر دستگاه های مسئول و اتخاذ تصمیمات مناسب، کمتر شاهد بی نظمی، آشفتگی و تغییر ناگهانی قیمت ها در روزهای منتهی به سال گذشته و ایام نوروز بودیم که این رویه باید در بقیه ایام هم ادامه داشته و تقویت شود.

وی تصریح کرد: خوشبختانه در ایام نوروز ۱۴۰۱ نگرانی از کمبود جنس و کالاهای اساسی مورد نیاز مردم نداشتیم و فراوانی و آرامش نسبی در بازار کالاهای اساسی حاکم بود.

معاون اول رییس جمهور با اشاره به برخی نارضایتی های عمومی از وضعیت بلیت هواپیما در ایام تعطیلات نوروزی و نحوه خدمت رسانی به مردم و همچنین برخی نوسانات قیمت های کالاهای اساسی در تعدادی از شهرهای کشور از نهادهای نظارتی و تعزیرات خواست تا ضمن بررسی ها، برخوردهای لازم و قانونی با متخلفان انجام شود.

در این جلسه که وزرای صنعت، معدن و تجارت، جهاد کشاورزی، امور اقتصاد و دارایی، راه و شهرسازی، دادگستری، تعاون کار و رفاه اجتماعی و سخنگوی دولت حضور داشتند، وزارت صمت گزارشی از مقایسه روند تغییرات میانگین قیمت کالاهای منتخب در کشور به ویژه اقلام اساسی مورد نیاز مردم ارائه کرد.

در ادامه این جلسه نیز مقرر شد، به منظور تأمین و فراوانی اقلام مورد نیاز مردم ، اصناف و صنعت در ایام ماه مبارک رمضان، نظارت های لازم با قوت بیشتری ادامه یابد.

در این جلسه تأکید شد، اقلام مورد نیاز مردم در ایام ماه مبارک رمضان هیچ گونه افزایش قیمتی نخواهد داشت.

همچنین در این جلسه با توجه به بررسی های قبلی و لحاظ گزارش های کارشناسی و میدانی، مصوب شد تا قیمت مصرف کننده بر روی کالاها درج شود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول