اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

علم و پیشرفت  /  دانشگاه

شرط دانشگاه علامه برای استفاده دانشجویان از خوابگاه‌ها

رئیس دانشگاه علامه طباطبایی شرایط این دانشگاه برای استفاده دانشجویان از خوابگاه‌های دانشجویی را اعلام کرد.

شرط دانشگاه علامه برای استفاده دانشجویان از خوابگاه‌ها

عبدالله معتمدی رئیس دانشگاه علامه طباطبایی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس با بیان اینکه از آبان سال گذشته دانشگاه علامه طباطبایی به سمت حضوری برگزار شدن کلاس ها رفته است، گفت: از آبان سال گذشته این دانشگاه به سمت برگزاری حضوری کلاس ها رفت، در ترم اول سال گذشته کلاس های درس دانشجویان دکترا حضوری بودند، در ترم دوم هم کلاس های درس دانشجویان کارشناسی ارشد و هم کلاس های درس دانشجویان دکترا حضوری بود اما با توجه به گسترش امیکرون قبل از اسفندماه اعلام کردیم که کلاس های به صورت غیر حضوری برگزار می شود و در عین حال تاکید کرده بودیم که کلاس های درس مقاطع کارشناسی ارشد و دکترا از ۲۰ فروردین به شکل حضوری برگزار می شود.

به گفته معتمدی، سال گذشته تمام جلسات برگزار شده در دانشگاه علامه به صورت حضوری بود، ضمن اینکه استادان در دانشگاه حضور داشتند و دفاع از پایان نامه ها و امتحانات پایان ترم هم حضوری برگزار شد.

* کلاس های درس دانشگاه علامه از ۲۰ فروردین

وی خاطرنشان کرد: با توجه به مصوبه اخیر ستاد ملی کرونا مبنی بر برگزاری حضوری کلاس های درس، از روز ۲۰ فروردین کلاس های درس دانشگاه علامه طباطبایی بر اساس برنامه اعلام شده قبلی به صورت حضوری برگزار می‌شود، دانشجویانی که واکسینه شده‌اند، می‌توانند از ظرفیت های خوابگاهی این دانشگاه استفاده کنند.

رئیس دانشگاه علامه طباطبایی با تاکید بر اینکه استفاده از ظرفیت آموزش مجازی در این دانشگاه تعطیل نمی‌شود، گفت: می‌توان از این ظرفیت خوب برای برگزاری نشست‌ها، کنفرانس‌ها و بارگذاری تدریس استادان استفاده کرد.

وی با اشاره به ظرفیت حدود ۳ هزار و ۵۰۰ نفری خوابگاه‌های دانشگاه علامه طباطبایی، خاطرنشان کرد: در صورتی که ستاد ملی کرونا اعلام کند که پروتکل ها برداشته شود، ما می توانیم از ظرفیت صد در صدی خوابگاهی استفاده کنیم، شرایط خوابگاه‌های دانشگاه علامه آماده است و مشکلی برای پذیرش دانشجوهایمان نداریم و امکانات لازم پیش بینی شده است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول