اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان غربی

کاپ طلایی آسیا بر دستان 2 هندبالیست ملی پوش ارومیه ای

2 هندبالیست ملی پوش ارومیه ای به همراه تیم ملی نوجوانان ایران کاپ طلایی رقابت‌های قهرمانی آسیا را بالای سر بردند و سهمیه جهانی گرفتند.

کاپ طلایی آسیا بر دستان 2 هندبالیست ملی پوش ارومیه ای

شاهین کهنمویی رییس هیات هندبال آذربایجان‌غربی در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار کرد: علی حیدریان و حسین حیدریان 2 هندبالیست ملی پوش و شایسته ارومیه ای با عضویت در ترکیب تیم ملی نوجوانان کشورمان در رقابت های آسیایی حضور یافته و موفق به کسب عنوان قهرمانی آسیا شدند.

وی گفت: این 2 هندبالیست ارومیه ای با استقبال سرپرست اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان غربی، مسئولان هیات هندبال استان، اعضای خانواده و جمعی از دوستدارانشان وارد ارومیه شدند.

کهنمویی افزود: تیم ملی هندبال ساحلی نوجوانان ایران در آخرین دیدار با پیروزی 2 بر صفر در مقابل پاکستان و کسب پنجمین پیروزی متوالی خود قهرمان آسیا شد و جواز حضور در مسابقات جهانی 2022 یونان را کسب کرد.

وی ادامه داد: ملی‌پوشان ایران پیش از دیدار فینال در برابر تیم‌های ملی افغانستان، اردن، قطر و هند به پیروزی رسیده بودند.

به گزارش فارس، در آخرین بازی از مسابقات هندبال ساحلی قهرمانی نوجوانان آسیا که به میزبانی ایران برگزار شد، ملی‌پوشان هندبال ساحلی نوجوانان ایران توانستند با نتیجه ۲ بر صفر از سد پاکستان گذشته و به مدال طلای این رقابت‌ها نائل شوند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول