اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

اعزام بیش از ۱۰ هزار مسافر در قالب ۱۲۸ پرواز طی نوروز ۱۴۰۱

مدیرکل فرودگاه‌های مازندران گفت: طی ۱۰ روز تعطیلات نوروزی بیش از ۱۰هزار مسافر در قالب ۱۲۸ پرواز از فرودگاه‌های استان اعزام و پذیرش شدند.

اعزام بیش از ۱۰ هزار مسافر در قالب ۱۲۸ پرواز طی نوروز ۱۴۰۱

به گزارش خبرگزاری فارس از مازندران، سعدالله وطن‌خواه مدیرکل فرودگاه‌های استان مازندران،  اظهار کرد: طی مدت ۱۰ روز نخست تعطیلات نوروزی و مسافرت‌های هم میهنان، در مجموع تعداد ۱۰هزار و ۴۱۳ نفر در قالب ۱۲۸ پرواز در فرودگاه‌های سه گانه استان اعزام و پذیرش شدند. 

وی افزود: دربازه زمانی ۲۵ اسفند ۱۴۰۰ تا ۵ فروردین ۱۴۰۱ تعداد ۷هزار و ۴۲۳ نفر در قالب ۹۰ پرواز داخلی و تعداد ۷۸۴ مسافر در قالب سه پرواز خارجی در مسیر ساری به نجف اشرف از فرودگاه بین‌المللی شهدای ساری و تعداد ۸۵۸ مسافر درقالب ۱۰ پرواز از فرودگاه شهدای نوشهر و تعداد یک‌هزار و ۳۴۸ مسافر در قالب ۲۲ پرواز از فرودگاه شهدای رامسر مسافرت کردند.

مدیرکل فرودگاه‌های مازندران با اشاره به اقدامات صورت گرفته در راستای تسهیلات سفر و استقبال از مسافران نوروزی، بیان کرد: امسال نیز طبق روال سنوات گذشته فرودگاه‌های سه‌گانه استان با اجرای برنامه‌های متنوع فرهنگی  ازجمله گستردن سفره هفت‌سین، گل‌آرایی و زیباسازی اماکن و محاوط، آیین سرنانوازی و نوروزخوانی و مسابقات فرهنگی به استقبال سال نو و مسافران نوروزی رفته و در ایام نوروز لحظات و خاطرات زیبا و ماندگاری را برای مسافران عزیز نوروزی فراهم کرده‌اند.

 وطن خواه همچنین به بازدید نمایندگان ویژه وزارت متبوع و همچنین ناظران استانی از فرودگاه‌های استان اشاره کرد و گفت: در طول مدت تعطیلات نوروزی، بازدیدهای مختلفی ازسوی وزارت‌خانه راه و شهرسازی و حوزه‌های استانی از روند ارائه خدمات و تسهیلات پروازی به مسافران در فرودگاه‌های استان صورت گرفته که با رضایت‌مندی مردم و مسافران و ارزیابان استانی و کشوری همراه بوده است.

انتهای پیام/۸۶۰۳۴/ح

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول