اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

هاچک: کیفیت ایران بهتر از ما بود/امیدوارم از تجربه این بازی در آینده استفاده کنیم

سرمربی تیم فوتبال لبنان گفت: کیفیت ایران بهتر از ما بود و امیدوارم از تجربه این بازی در آینده استفاده کنیم.

هاچک: کیفیت ایران بهتر از ما بود/امیدوارم از تجربه این بازی در آینده استفاده کنیم

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس از مشهد، ایوان هاچک بعد از شکست 2 بر صفر مقابل تیم ملی کشورمان در نشست خبری اظهار داشت: صعود ایران به جام جهانی و گرفتن سه امتیاز این مسابقه را تبریک می‌گویم. با توجه به اینکه بازیکنان زیادی را نداشتیم نتیجه بازی قابل قبول بود برای ما، کیفیت ایران از ما بهتر بود.

وی افزود: نیمه اول یک موقعیت به ایران دادیم و آنها از این موقعیت استفاده کردند و گل اول را زدند. در نیمه دوم عقب کشیدیم و آنها گل دوم را به ما زدند.

سرمربی لبنان در مورد اینکه چقدر به آینده این تیم امیدوارید؛ اظهار داشت: در مورد آینده من در تیم ملی باید مسئولان تصمیم گیری کنند اما آنچه مهم است تیم لبنان، لیگ لبنان و بازیکنان تیم لبنان هستند. بازیکنان زیادی داریم اما دوست داریم در کنارمان بمانند و همچنان در تیم ملی لبنان فوتبال خود را ادامه بدهند. مشخص است که بازیکنانی که مقابل تیم ملی ایران بازی کردند تجربه خوبی دارند و امیدوارم بتوانیم در آینده از تجربیات آن بهره مند شویم.

هاچک در مورد انتقادهایی که از تیم ملی لبنان شده گفت: ما مسابقات آسیایی را پیش رو داریم و در قالب تیم لبنان امیدوارم این روند را ادامه بدهیم و احتمال دارد در کنار تیم باشم و در مسابقات آینده نتایج خوبی کسب کنیم.
انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول