اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

اسکوچیچ: برخی انتقادها خنده دار است و خوشحالم توقع برد همیشگی از ایران وجود دارد/با قدرت به کارم ادامه می دهم

سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: تشکر می کنم از تمامی افرادی که انتظار دارند تیم ملی همیشه پیروز از میدان خارج شود.

اسکوچیچ: برخی انتقادها خنده دار است و خوشحالم توقع برد همیشگی از ایران وجود دارد/با قدرت به کارم ادامه می دهم

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، دراگان اسکوچیچ بعد از پیروزی 2 بر صفر تیم ملی ایران مقابل لبنان در نشست خبری اظهار داشت:  تیم بهتری در این بازی بودیم. همراهی و همیاری تمام کسانی که در این دوره و دوره قبلی مسابقات با ما بودند خیلی ارزشمند بود. چه در اردوها و چه در بازی‌های انتخابی که 25 امتیاز کسب کردیم کار فوق العاده ای بود. در بازی امروز هم موقعیتی به حریف ندادیم و در نیمه دوم هم بازی راضی کننده ای انجام دادیم و رضایت بیشتری از بازی در نیمه دوم داریم. امیدوارم تماشاگران حاضر در ورزشگاه از این بای لذت برده باشند. صحبت دیگری در مورد بازی ندارم.

*بازی تدارکاتی با تیم های قوی برای ما لازم است

وی در مورد اینکه در بازی‌های تدارکاتی دوست دارد با کدام تیم‌ها روبه رو شود، گفت: فکر می‌کنم بازی با تیم‌های قوی برای ما لازم است تا به دنبال جواب ابهام ها باشد و مطمئنم فدراسیون هم  در کنار ماست و کارهای خوبی برای بازی‌ها تدارکاتی انجام خواهد شد.

*باید ببینیم قرعه کشی تیم ملی چطور پیش می رود

اسکوچیچ در مورد برنامه‌هایش برای تیم ملی در جام جهانی اظهار داشت: در مورد روند تیم ملی باید ببینیم قرعه کشی در روزهای آینده چطور پیش می رود و مقابل چه تیم‌هایی قرار می‌گیریم و در قرعه کشی با چه تیم‌هایی روبه رو می شویم. این نکته مهم است که بعد از قرعه کشی با تیم‌های مشابه همگروه خود بازی تدارکاتی داشته باشیم.

*عملکرد بازیکنان لیگ راضی کننده نبوده است

اسکوچیچ در مورد دعوت از بازیکنانی در لیگ  که می‌توانند به تیم ملی کمک کنند گفت: انتظارات بالایی از تیم ملی وجود دارد. از بازیکنان انتظار دارم که هرچه بهتر خودشان را نشان بدهند که تیم ملی بهتری داشته باشیم. سطح تیم ملی بالاتر از لیگ است اگر انتظارات ما را برآورده کنند دعوت می شوند. منتظرم بازیکنان بخصوص جوانترها خودشان را نشان بدهند و دوسال است که لیگ را زیر نظر گرفته ایم اما تاکنون عملکرد بازیکنان راضی کننده نبوده است و بازیکنان باید سطح شان را بالاتر بیاروند تا به تیم ملی دعوت شوند. در مورد مربیان و باشگاه‌هایی که در لیگ کار می‌کنند انتظار دارم که بهتر کار کنند تا بازیکنان با آمادگی بهتری به تیم ملی بیایند و اینکه ارتباط مستمری بین من و مربیان لیگ برقرار باشد تا بازیکنان بهتر آماده شوند و بهتر به تیم ملی کنند.

*برخی انتقادها خنده دار است و من با قدرت به کارم ادامه می دهم

وی در مورد انتقادهایی که از او شده، گفت: در ادامه با توجه به اینکه قرارداد دارم با قدرت به کارم ادامه می‌دهم از انتقادهایی که به من شده خوشحالم و خوب شد فرصتی مهیا شد تا منتقدانم صحبت‌هایشان را مطرح کنند. تعداد بازی‌هایی که برده‌ایم عملکردم را نشان می‌دهند. به موضوع های حاشیه‌ای نمی پردازم زیرا برخی انتقادها خنده دار است.  باید تشکر کنم از تمامی افرادی که انتظار دارند تیم ملی همیشه پیروز از میدان  خارج شود و تشکر می‌کنم که چنین توقع‌هایی وجود دارد.
انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول