اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گیلان

فرمانده کل ارتش: اتاق فکر دشمن می‌خواهد فرهنگ انتظار را به حاشیه ببرد/ رژیم صهیونیستی رو به اضمحلال است

فرمانده کل ارتش با اشاره به پیش‌بینی رهبری مبنی بر نابودی رژیم صهیونیستی طی ۲۵ سال آینده گفت: این به معنای این نیست که سقف وجودشان ۲۵ سال باشد و قرار هم نیست نابودی این رژیم صرفا نظامی باشد چراکه بسیاری از اندیشمندان خارجی هم نسبت به اضمحلال این رژیم با توجه به رویکردشان تاکید دارند.

فرمانده کل ارتش: اتاق فکر دشمن می‌خواهد فرهنگ انتظار را به حاشیه ببرد/ رژیم صهیونیستی رو به اضمحلال است

به گزارش خبرگزاری فارس از لنگرود، امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی امروز در سی‌وچهارمین یادواره شهید قهرمان حسین املاکی در مسجد جامع لنگرود با بیان اینکه خوشحالم از اینکه امروز توفیق شد تا در مجلس شهدا و این شهید قهرمان شرکت کنم، اظهار کرد: هر کس این توفیق را پیدا کند که در مجالس شهدا باشد این لطفی است که خدا به افراد عنایت می‌کند و امروز توفیق دیدار با خانواده شهدا و حضور در مراسم شهدا نصیبم شد. 

وی با بیان اینکه شهدا با جانشان امنیت کشور را تضمین کردند، گفت: ما نیز وظیفه داریم و باید تلاش کنیم که در مسیر شهدا گام برداریم.

فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران با بیان یزیدیان در کربلا به دنبال فراموشی امام حسین بودند، افزود: نور خدا خاموش شدنی نیست و هر روز به جمع یاران امام حسین و اسلام در سراسر جهان اضافه می‌شود و شهدا نیز از جمله یاران امام حسین هستند که در مسیر اهداف آن امام گام برداشتند. 

موسوی با بیان اینکه امروز این از برکت خون شهیدان است که ایران در جهان به عنوان کشوری قدرتمند شناخته می‌شود، تصریح کرد: دشمنان به قدرت ایران در طی چند دهه اخیر اذعان دارند و حل مشکلات منطقه ای را منوط به نظرخواهی از ایران می دانند ولی نمی‌خواهند که سلطه‌شان نیز از بین رود.

فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی با بیان اینکه انقلاب و جنگ را جوانان به سرانجام رساندند و در عصر حاضر نیز نیاز به حضور جوانان هستیم، افزود: در دوران جنگ، جوانانی که هیچ دوره نظامی هم ندیده بودند توانستند در مقابل دشمن با دستان خالی ایستادگی کنند و یکی از آن جوانان شهید حسین املاکی است. 

وی با بیان اینکه تفکر و فرهنگ انتظار موجب استقامت مقابل فشارها و تهدیدها می‌شود، گفت: اتاق‌های فکر دشمن از طریق ابزارهای مختلف سعی در فراموشی و به حاشیه بردن فرهنگ انتظار دارند و طی بیانیه گام دوم جوانان باید در زمینه انتظار فرج نیز نقش‌آفرینی کنند. 

موسوی با بیان اینکه جوانان منتظر ساکت و آرام نیست بلکه کارها را با جدیت و استقامت انجام می‌دهد، گفت: ملت ما یک مسیر سخت و پرفراز و نشیب را پشت سر گذاشته است و ملت ایران با اتکا به جوانان انقلابی و با برنامه ریزی مختلف می‌تواند در همه عرصه‌ها در اوج باشد. 

فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه ایران در حال حاضر در یک نقطه تاریخی قرار گرفته است و جامعه باید خود را آماده ظهور موعود کند، گفت: رهبر معظم انقلاب نیز در سخنرانی‌های خود نسبت به ظهور موعود و فرهنگ انتشار فرمایشات مهمی را بیان کرده‌اند که این نشان از اهمیت آن دارد و نیاز است جوانان در عرصه فرهنگ‌سازی برای موعود گام بردارند. 

وی با اشاره به پیش‌بینی رهبری مبنی بر نابودی رژیم صهیونیستی طی ۲۵ سال آینده بیان کرد: این به معنای این نیست که سقف وجودشان ۲۵ سال باشد و قرار هم نیست نابودی این رژیم صرفا نظامی باشد چراکه بسیاری از اندیشمندان خارجی هم نسبت به اضمحلال این رژیم با توجه به رویکردشان تاکید دارند. 

موسوی با بیان اینکه اگر رژیم صهیونیستی غلطی علیه ایران و انقلاب بکند مدت ۲۵ سال نیز کمتر خواهد شد، گفت: اگر هر کشور دیگری نیز علیه کشورمان غلط و توطئه‌ای کنند قطعا محکوم به نابودی است و با جوابی سخت روبرو خواهند شد.

انتهای پیام/۸۴٠٠۸

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول