اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان شرقی

چاراویماق به کانون خدمت‌رسانی تبدیل خواهد شد

استاندار آذربایجان‌شرقی گفت: چاراویماق به کانون خدمت‌رسانی تبدیل خواهد شد تا از شدت چالش‌ها و مسائل عمرانی و زیرساختی بکاهد.

چاراویماق به کانون خدمت‌رسانی تبدیل خواهد شد

به گزارش خبرگزاری فارس از چاراویماق، استاندار آذربایجان‌‌شرقی در سفر نیم‌روزه به شهرستان چاراویماق از اقدامات عمرانی، فرهنگی و بهداشتی قرارگاه "عهد خدمت" بازدید کرد.

عابدین خرّم سپس با همراهی مدیرکل امور روستایی استانداری، فرماندار چاراویماق و مدیرکل بنیاد مسکن استان در میان اهالی روستاهای اطراف شهرستان حضور یافت و به گفت‌وگو با آنان پرداخت.

وی با بیان اینکه مردمان روستاهای کشور ولی‌نعمتان مسوولان هستند، اظهار داشت: با برنامه‌ریزی منسجم و پیگیری‌های مداوم، چالش‌های شهرستان را مرتفع خواهیم کرد.

استاندار آذربایجان‌شرقی افزود: چاراویماق به کانون خدمت‌رسانی تبدیل خواهد شد تا از شدت چالش‌ها و مسائل عمرانی و زیرساختی بکاهد.

خرّم به مردم چاراویماق وعده داد تا اقدامات و تصمیمات شورای معادن استان را به سمت توسعه شهرستان هدایت کرده و مسوولیت‌های اجتماعی معادن در راستای تامین آب شرب، نوسازی مدارس و ایجاد بسترهای اشتغال برای جوانان هدایت شود.

وی همچنین به فرماندار شهرستان و مدیرکل بنیاد مسکن استان دستور داد که فرآیند توسعه مسکن روستایی و ترمیم و احداث راه‌های مواصلاتی روستاها تسریع یابد.

اردوهای جهادی دانشجویی استان در قالب قرارگاه "عهد خدمت" و در ۲۲ روستای شهرستان چاراویماق مشغول خدمت‌رسانی در عرصه‌های بهداشتی و بازسازی مدارس هستند.

انتهای پیام/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول