اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  آموزش و پرورش

مسابقه «یک فراز، یک نفس» ویژه دانش آموزان و فرهنگیان در ایام نوروز

مدیرکل قرآن، عترت و نماز وزارت آموزش و پرورش از برگزاری مسابقه «یک فراز، یک نفس» ویژه دانش‌آموزان و فرهنگیان سراسر کشور به مناسبت ایام نوروز 1401 در شبکه «شاد» خبر داد.

مسابقه «یک فراز، یک نفس» ویژه دانش آموزان و فرهنگیان در ایام نوروز

به گزارش گروه آموزش و پرورش خبرگزاری فارس، میکائیل باقری مدیرکل قرآن، عترت و نماز وزارت آموزش و پرورش گفت: مسابقه «یک فراز، یک نفس» ویژه دانش‌آموزان و فرهنگیان سراسر کشور به مناسبت ایام نوروز 1401 در حال برگزاری است.

وی افزود: این مسابقات در دو بخش تقلیدی و ابداعی و در سه مرحله مقدماتی، نیمه نهایی و نهایی برگزار می‌شود. 

مدیرکل قرآن، عترت و نماز وزارت آموزش و پرورش تصریح کرد: بخش تقلیدی مسابقات تقلید تلاوت «آیه ٧٩ سوره مبارکه إسراء» با صدای «استاد محمود علی البنا» است و  بخش ابداعی مسابقات نیز تلاوت تحقیق «آیه ٧٩ سوره مبارکه اسراء» به سبک یکی از قاریان مشهور جهان اسلام خواهد بود. 

وی ادامه داد: مرحله مقدماتی مسابقه از روز یکشنبه ۲۹ اسفندماه ١۴٠٠ (مطابق با ۱۷ شعبان) آغاز و در روز شنبه ١٣ فروردین ماه ١۴٠١ (مطابق با ٣٠ شعبان) خاتمه خواهد یافت. 

باقری گفت: به صورت میانگین روزانه 100 اثر قابل قبول به دبیر خانه مسابقه در حال ارسال است و تلاوت های دریافتی که استاندارد های لازم را داشته باشند در کانال مسابقه بارگذاری می شود و عموم دانش آموزان می توانند به تلاوت های برتر بدهند.

وی ادامه داد: هر شب به 3 نفر از افرادی تلاوتشان طی نظرسنجی بیشترین رأی را کسب کند، هدایایی تقدیم خواهد شد و همچنین مجوز حضور در مرحله نیمه نهایی مسابقه را دریافت می کنند.

مدیرکل قرآن، عترت و نماز وزارت آموزش و پرورش خاطرنشان کرد: البته تلاوت دانش آموزان دختر در کانال بارگذاری نخواهد شد و انتخاب نفرات برتر صرفاً بر اساس، نظر داوران محترم انجام خواهدشد. 

وی ادامه داد: علاقه مندان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر و شرکت در مسابقه به  کانال مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش آموزی به آدرس @mosabeghatdaneshamozimedu درشبکه شاد مراجعه کنند.

 انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول