اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمانشاه

مراسم غبارروبی مساجد کرمانشاه در دهه آخر ماه شعبان

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه گفت: در آستانه آغاز ماه مبارک رمضان، مساجد استان غبارروبی و آماده میزبانی از مردم می‌شوند.

مراسم غبارروبی مساجد کرمانشاه در دهه آخر ماه شعبان

حجت‌الاسلام یوسف احمدی مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه، اظهار داشت: دهه آخر ماه شعبان هر سال به عنوان دهه دهه غبارروبی و عطرافشانی مساجد نام گذاری شده است که برنامه‌های مختلفی اجرا می‌شود.

وی ادامه داد:  با توجه به این که مساجد باید برای ماه مبارک رمضان برای میهمان خداوند آماده و تمیز باشد، سازمان تبلیغات در این امر پیشرو است و در این راستا همراه با دیگر نهادهای فرهنگی، دهه غبارروبی را در سراسر استان اعلام کرده‌ایم.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه تصریح کرد: امروز هم به صورت نمادین غبارروبی را از مسجد پیامبر اعظم (ص) واقع در شهرک بعثت کرمانشاه را آغاز خواهیم کرد و با همکاری برداران و خواهران مؤمن مساجد، نمازخانه‌های بین راهی، حسینیه‌ها و امکان متبرکه برای استقبال از ماه مبارک رمضان غبارروبی خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: برنامه‌های ما همگام با دستورالعمل‌های ستاد ملی و استانی کرونا است و به هر گونه که اعلام شود مراسمات ماه رمضان اجرا خواهد شد.

انتهای پیام/پ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول