اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

حوادث جاده‌ای در صدر مأموریت‌های هلال‌احمر اصفهان

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اصفهان گفت: نجاتگران جمعیت هلال احمر اصفهان با شروع طرح از روز ۲۵ اسفند ماه تا روز هفتم فروردین ماه در مجموع ۱۴۴ مأموریت امدادی را پوشش داده‌اند که حوادث جاده‌ای با ۷۹ مورد در صدر این حوادث بوده است.

حوادث جاده‌ای در صدر مأموریت‌های هلال‌احمر اصفهان

علی محمدهاشمی، مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اصفهان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: طرح ملی جوانان هلال، سفیران ایمنی، سلامت و نشاط اجتماعی با حضور و مشارکت بیش از ۵۰۰ نفر از اعضای جوان با هدف ارائه خدمت به مسافران نوروزی در سرتاسر استان اصفهان از ۲۵ اسفند ماه سال ۱۴۰۰ تاکنون با برپایی ۱۷ پست ایمنی در حال اجرا است و تا روز هفتم فروردین ماه به ۱۲۰ هزار نفر خدمات مختلف ارائه شده است.

وی با اشاره به اینکه ۴۷ پایگاه امداد و نجات بین شهری داریم که یکی از آن‌ها امداد هوایی است، افزود: حدود هزار و ۵۰۰ نفر پرسنل رسمی و نجات‌گر در طرح نوروزی هلال‌احمر همکاری می‌کنند.

محمدهاشمی بیان کرد: نجاتگران جمعیت هلال احمر اصفهان با شروع طرح از روز ۲۵ اسفند ماه تا روز هفتم فروردین ماه در مجموع ۱۴۴ مأموریت امدادی را پوشش داده‌اند که حوادث جاده‌ای با ۷۹ مورد در صدر این حوادث بوده است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اصفهان گفت: در این مدت امدادگران اصفهانی در حوادث مختلف در سراسر استان به ۶۴۷ نفر امدادرسانی کرده‌اند که ۳۴۷ نفر از آن‌ها در حوادث جاده‌ای بوده‌اند و آسیب‌دیدگان حوادث جاده‌ای ۳۴۰ نفر بوده‌اند که توسط پایگاه‌های امدادی هلال‌احمر ۷۰ نفر به بیمارستان‌ها و مراکز درمانی منتقل و ۲۸ نفر سرپایی درمان شدند.

وی ادامه داد: در طرح نوروزی ۱۴۰۱، ۴۰۰ نیروی عملیاتی این جمعیت در قالب ۱۷۰ تیم عملیاتی با به کارگیری ۱۱۸ دستگاه آمبولانس و خودروی نجات در امدادرسانی به این حوادث مشارکت داشته‌اند و در بازه زمانی یاد شده ۱۰ مورد عملیات رهاسازی به دلیل شدت تصادفات توسط نیروهای این جمعیت انجام شده است.

محمدهاشمی با بیان اینکه میانگین زمان حضور پایگاه‌ها و تیم‌های عملیاتی در حوادث جاده‌ای ۱۰ دقیقه و ۳ ثانیه بوده است، عنوان کرد: از هموطنان و هم‌استانی‌ها درخواست داریم در جاده‌هایی که تردد می‌کنند به دلیل ترافیک سنگین رعایت نکات ایمنی را در دستور کار قرار دهند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اصفهان خاطرنشان کرد: اگر حادثه‌ای برای هموطنان در جاده‌های استان اتفاق افتاد با ۱۱۲ تماس بگیرند و در کوتاه‌ترین زمان آماده ارائه خدمات هستیم.

انتهای پیام/۶۳۱۰۱/ن

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول