اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

علم و پیشرفت  /  دانشگاه

۲۴۰ هزار دانشجوی دانشگاه جامع سربازان رفع نیاز بازار کار/برگزاری حضوری تمام کلاس‌های درس

سرپرست دانشگاه جامع علمی کاربردی گفت: 240 هزاردانشجوی این دانشگاه به عنوان سربازان رفع نیاز بازار کار در میدان هستند و پس از فرمایشات مقام معظم رهبری، همه 40 هزار مدرس و ستادهای دانشگاه جامع با قدرت در حال انجام کار هستند.

۲۴۰ هزار دانشجوی دانشگاه جامع سربازان رفع نیاز بازار کار/برگزاری حضوری تمام کلاس‌های درس

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، حسین بلندی سرپرست دانشگاه جامع علمی کاربردی در ارتباط تلفنی با برنامه گفتگوی ویژه خبری گفت: ۲۴۰ هزار دانشجوی این دانشگاه به عنوان سربازان رفع نیاز بازار کار در میدان هستند و پس از فرمایشات مقام معظم رهبری، همه ۴۰ هزار مدرس و ستادهای دانشگاه جامع با قدرت در حال انجام کار هستند.

وی درباره بازگشایی و از سرگیری حضور دانشجویان در مراکز این دانشگاه گفت: بازگشایی حضوری کلاس‌های درس در دانشگاه جامع علمی کاربردی نسبت به سایر دانشگاه ها متفاوت است، ۴۰ درصد برنامه‌های درسی این دانشگاه تئوری و ۶۰ درصد عملی است که مبنای دروس تئوری را طبق دستورالعمل‌های ستاد ملی کرونا عملیاتی کردیم، اما از آنجایی که باید به نیاز بازار کار پاسخگو باشیم از ابتدا دروس کارگاهی و عملیاتی را به صورت حضوری برگزار کردیم.

بلندی تصریح کرد: از آنجا که ما باید به نیاز بازار کار پاسخگو باشیم و کسانی که خروجی این دانشگاه هستند باید به موضوع اشتغال بپردازند و اشتغال زایی را توسعه بدهند، از همان ابتدا ما دوره‌های کارگاهی و عملیاتی را به صورت حضوری برگزاری کردیم ، اگر وضعیت قرمز داشتیم، دانشجوها را به گروه‌های کوچک‌تر تقسیم کردیم و سعی کردیم که دوره‌ها با رعایت پروتکل‌ها برگزار شود. 

سرپرست دانشگاه جامع علمی کاربردی ضمن اشاره به اهمیت برگزاری دوره‌های عملی در دانشگاه جامع علمی کاربردی در این زمینه اظهار داشت: در صورت برگزار نشدن حضوری دوره‌های عملی، مشکلاتی که می‌توانست برای دانشجوها پیش بیاید این بود که پس از فارغ التحصیلی نتوانند انتظار بازار کار را برطرف کنند لذا ما همچنان دوره‌های عملی را به صورت حضوری مد نظر قرار دادیم و خصوصا در ترم بهمن به طور جد به دنبال این موضوع بودیم که دوره‌های تئوری هم کاملا به صورت حضوری برگزار شود، تقریبا الان تمام دوره های این دانشگاه به صورت حضوری در حال برگزاری است و دوره های عملی ما به طور صددرصد به صورت حضوری در حال برگزاری است. 

وی در ادامه و درباره برنامه ریزی صورت گرفته برای برگزاری حضوری کلاس های دانشگاه افزود: این برنامه از قبل در دانشگاه جامع علمی کاربردی وجود داشته است و هم اکنون با این تصمیم به صورت منسجم تر و جدی تر ان‌شاءالله دنبال خواهد شد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول