اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

سفرگردی نوروزی باقری با چاشنی کرونا/ چرا مربی تیم ملی در تمرین پرسپولیس شرکت نکرد؟

مربی تیم ملی با وجود شرکت نکردن در تمرینات این تیم در تمرین پرسپولیس هم غایب است.

سفرگردی نوروزی باقری با چاشنی کرونا/ چرا مربی تیم ملی در تمرین پرسپولیس شرکت نکرد؟

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، باشگاه پرسپولیس در روز برگزاری دربی اعلام کرد کریم باقری، مربی این تیم به دلیل ابتلا به کرونا در این مسابقه غایب خواهد بود. 

باقری به همین بهانه در سفر به کره جنوبی تیم ملی را همراهی نکرد اما انتشار تصویری از وی در کنار رضا صادقی در کنسرت این خواننده در دبی ابهاماتی را به وجود آورد.

البته مربی پرسپولیس و تیم ملی پس از چند روز گشت و گذار در دبی به ایران بازگشته اما اینکه چگونه حاضر نشده تاکنون برای دیدار با لبنان به مشهد برود، هم نکته عجیبی است که مسئولان فدراسیون و تیم ملی جواب قانع‌کننده ای برای آن ارائه نکرده‌اند.

از طرفی در قرارداد باقری با فدراسیون فوتبال آمده که این مربی در زمان برگزاری اردوهای تیم ملی نباید در تمرینات پرسپولیس شرکت کند و به همین دلیل تا بعد از دیدار شاگردان دراگان اسکوچیچ با لبنان، خبری از حضور وی حتی در تمرین تیم باشگاهی‌اش هم نخواهد بود.

هرچند احتمال دارد پس از کش و قوس‌های فراوان باقری امروز با سفر به مشهد در تمرینات تیم ملی شرکت کند اما رفتارهای اخیر وی بار دیگر نشان دهنده بی‌نظمی در اردوی این تیم بود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول