اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

کاهش ۲۵ درصدی وقوع سرقت در قرچک

فرماندار قرچک از کاهش ۲۵ درصدی وقوع سرقت در نیمه اول تعطیلات نوروزی خبرداد وگفت: در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته، سرقت ۲۵ درصد کاهش و کشفیات پلیس نیز ۱۰ درصد افزایش داشته است.

کاهش ۲۵ درصدی وقوع سرقت در قرچک

به گزارش خبرگزاری فارس از قرچک، علیرضا فاتحی‌نژاد سرپرست فرمانداری شهرستان قرچک ظهر امروز در خصوص کاهش سرقت‌ها در شهرستان اظهار کرد: برای پیشگیری از سرقت، مردم حتما باید توصیه‌های پلیس را جدی گرفته و در محافظت از اموال خود نهایت دقت را بکار گیرند تا شاهد اتفاقات ناگوار در طی سال به‌خصوص در این ایام ابتدایی نباشیم.

وی گفت: با برنامه‌ریزی انجام گرفته در پایان سال گذشته تمامی دستگاه‌های امنیتی و انتظامی، تیم‌های گشت محسوس و نامحسوس را به طور شبانه‌روزی در محلات فعال شدند.

رئیس شورای تأمین شهرستان قرچک از کاهش ۲۵ درصدی وقوع سرقت در نیمه اول تعطیلات نوروزی خبر داد و افزود: با تدابیر هوشمندانه و تلاش شبانه‌روزی پلیس، امسال در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته، سرقت ۲۵ درصد کاهش و کشفیات پلیس نیز ۱۰ درصد افزایش داشته است.

فاتحی نژاد بیان کرد: ارتقای رتبه فرماندهی انتظامی قرچک و ایجاد کلانتری در روستاهای پر جمعیت، جزو برنامه های جدی فرمانداری است و برای این مهم نیازمند توجه نهادهای بالادستی هستیم.

وی در پایان گفت: ضمن تقدیر از تمامی نیروهای سبزپوش ناجا که در عرصه امنیت شهرستان تلاش کردند تقدیر و تشکر می کنم، امیدواریم بتوانیم بر تداوم خدمت و برقراری نظم و امنیت بیشتر تلاش نماییم.

انتهای پیام/۶۷۰۳۷

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول