اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

فرهنگ  /  کتاب و ادبیات

تجدید میثاق وزیر ارشاد با شهدای سرزمین لاله‌های سرخ

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در دومین روز سفر به استان خوزستان ضمن حضور و ادای احترام به گلزار شهدای اهواز و مزار شهید علی هاشمی از کتابخانه مرکزی و پروژه خانه هنرمندان اهواز بازدید کرد.

تجدید میثاق وزیر ارشاد با شهدای سرزمین لاله‌های سرخ

به گزارش خبرگزاری فارس، محمدمهدی اسماعیلی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در دومین روز سفر به استان خوزستان، با حضور در گلزار شهدای اهواز ضمن ادای احترام به مقام شامخ شهدای این استان با حضور بر مزار فرمانده دلاور قرارگاه نصرت، سردار سرلشکر شهید علی هاشمی، به مقام شامخ این سردار بزرگ جنگ ادای احترام کرد.

شهید علی هاشمی، فرمانده دلاور قرارگاه نصرت متولد ۱۰ دی ۱۳۴۰ در اهواز  بود و در تاریخ ۴ تیر ۱۳۶۷ در جزیره مجنون به شهادت رسید.

وزیر ارشاد در ادامه برنامه‌های سفرش با حضور در کتابخانه مرکزی اهواز و پروژه نیمه تمام خانه هنرمندان، ضمن بازدید در جریان آخرین اقدامات انجام شده در خصوص بهسازی و پایان این پروژه فرهنگی هنری قرار گرفت.

پروژه احداث خانه هنرمندان اهواز از سال ۱۳۹۳ آغاز شده و ۶ هزار متر مربع زیربنا دارد. این پروژه در ۶ طبقه با احتساب زیرزمین احداث شده و دارای ۶ سالن تخصصی با گنجایش هر سالن ۱۰۰ نفر برای برگزاری برنامه‌های تئاتر، موسیقی، سینما، هنرهای تجسمی، شعر، مطبوعات،گالری، سالن انتظار، کلاس و کارگاه‌های آموزشی، بخش مدیریت، تریا و سایر فضاهای خدماتی و بهداشتی است و با بهره برداری از آن، شاخص فضاهای فرهنگی و هنری مورد استفاده شهروندان در کلان شهر اهواز افزایش پیدا می‌کند.
 
علاوه بر این، وزیر فرهنگ از مراکز مطالعه نابینایان، کم بینایان و غرفه ویژه کودکان و نوجوانان در کتابخانه مرکزی اهواز بازدید کرد و در حاشیه این بازدید، سرپرست نهاد کتابخانه‌های خوزستان به ارائه گزارشی از اقدامات انجام شده پرداخت.

در این سفر، محمود اسلامی، معاون توسعه مدیریت و منابع و محمدحسین هادیان، رئیس مرکز حراست وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی وزیر ارشاد را همراهی می‌کنند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول