اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

خدمات ستاد سفر همدان قابل تقدیر است

نماینده ولی فقیه در همدان گفت: خدمات‌ ستاد سفر نوروزی قابل تقدیر است زیرا در تلاش برای ایجاد روزهای خوب و شاد برای مسافران هستند.

خدمات ستاد سفر همدان قابل تقدیر است

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، عصر امروز و به مناسبت آغاز سال نو، مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان به همراه معاونین و جمعی از پرسنل این اداره‌کل با نماینده ولی‌فقیه در استان دیدار کردند.

در این دیدار نماینده ولی فقیه در استان با تقدیر از زحمات کارکنان ستاد هماهنگی خدمات سفر، این فعالیت را مثمر ثمر دانست و اظهار کرد: اعضای ستاد خدمت به مردم را ارجح‌ دانسته و در تلاش برای ایجاد روزهای خوب و شاد برای گردشگران هستند که مایه مباهات و قابل تقدیر است.

آیت‌الله حبیب‌الله شعبانی افزود: امیدوارم گردشگران نوروزی روزهای خوبی را در استان سپری کرده باشند و با خاطرات خوش از استان همدان به شهر خود بازگردند.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی همدان نیز ضمن تبریک سال نو از پیگیری‌ها و نامه‌نگاری نماینده ولی‌فقیه در استان در خصوص ثبت جهانی منظر تاریخی-شهری «هگمتانه تا همدان» تقدیر و تشکر کرد.

علی‌ مالمیر ضمن تشریح گزارش عملکرد ستاد هماهنگی خدمات سفر استان و ارائه آمار و گزارش‌ در این خصوص گفت: با همکاری مسئولین و کارکنان ادارات مرتبط ستاد اجرایی خدمات سفر، اقدامات خوبی در راستای رفاه بیشتر گردشگران و مسافران صورت گرفته است.  

وی عنوان کرد: تاکنون بالغ بر ۲۸۵ هزار نفر از اماکن گردشگری و جاذبه‌های توریستی و تفریحی استان همدان بازدید کرده‌اند.

انتهای پیام/۸۹۰۰۳/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول