اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خوزستان

حجت‌الاسلام شفیعی عالمی جهادی و تکیه‌گاه گروه‌های مختلف بود

فرمانده سپاه حضرت ولیعصر(عج) خوزستان گفت: حجت‌الاسلام شفیعی دارای روحیه جهادی بالایی بود و در سیل فروردین ماه ۹۸ در کنار گروه‌های جهادی پا به پای بسیجیان برای کمک به مردم استان تلاش کرد.

حجت‌الاسلام شفیعی عالمی جهادی و تکیه‌گاه گروه‌های مختلف بود

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، سردار حسن شاهوارپور امروز در آئین گرامیداشت حجت‌الاسلام سید محسن شفیعی رئیس فقید نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های خوزستان، اظهار کرد: حجت‌الاسلام سید محسن شفیعی سنگربان و مرزبان حوزه دفاع از انقلاب اسلامی و ولایت بود. 

 وی عنوان کرد: این شخصیت خلاق و دوست داشتنی هم بر علوم دینی و هم بر علوم جدید و دانشگاهی اشراف داشت و همواره با مطالعه به دنبال این بود که اطلاعات خود را به روز کند. 

فرمانده سپاه حضرت ولیعصر(عج) خوزستان گفت: حجت‌الاسلام سید محسن شفیعی به خوبی و با اخلاق حسنه پاسخگوی ابهامات دانشجویان بود و با رصد کردن حرکت‌های دشمن و البته تعمق در بیانات رهبری مسائل را برای جوانان از جمله دانشجو و طلبه تحلیل و بیان می‌کردند. 

شاهوارپور بیان کرد: مظلومیت وی این بود که در جایی فعالیت داشت که محل تبادل افکار و جریان‌های فکری مختلف بود و در زمانی این مباحث سیاسی و فرهنگی در دانشگاه‌ها به اوج خود رسیده بود اما یک تنه به عنوان سنگ صبوری برای مرجع دانشجویان و اساتید بود که هر زمانی مباحث انقلاب مطرح می‌شد، پاسخگو بود. 

وی عنوان کرد: حجت‌الاسلام شفیعی دارای روحیه جهادی و مردمی بالایی بود و در سیل فروردین ماه ۹۸ در کنار گروه‌های جهادی پا به پای بسیجیان برای کمک به مردم استان تلاش کرد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول