اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

وضعیت ترافیک ورودی و خروجی‌های پایتخت

معاون راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان تهران وضعیت ترافیک در ورودی و خروجی‌های پایتخت را تشریح کرد.

وضعیت ترافیک ورودی و خروجی‌های پایتخت

عادل مصدقی معاون راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان تهران در گفت‌وگو با خبرنگار فارس از تهران در خصوص وضعیت ترافیک در خروجی و ورودی‌های پایتخت اظهار کرد: از ساعت ۱۰ و ۳۰ دقیقه امروز محور چالوس به سمت تهران و آزاد راه تهران شمال از سمت چالوس به تهران یک طرفه شده است.

وی گفت: از ساعت ۱۶ محور هراز از شمال به جنوب یک طرفه شده است لذا تنها محور تردد از تهران به سمت شمال، محور فیروزکوه است.

معاون راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان تهران افزود: محور هراز چون یک طرفه است فعلا خلوت می‌باشد و منتظر بار ترافیکی هستیم چرا که ترافیک از مازندران به تهران سنگین است و تا چند ساعت دیگر به تهران می‌رسد.

مصدقی با اشاره به اینکه موج اول بازگشت به تهران ایجاد شده است، بیان کرد: آزاد راه تهران - قم به سمت تهران پر تردد، آزاد راه تهران - ساوه، تهران - کرج رفت و برگشت پر تردد و ترافیک پرحجم است.

وی ادامه داد: آزاد راه تهران - پردیس به سمت تهران نیمه سنگین، محور فیروزکوه در محدود پل سفید به سمت تهران ترافیک نیمه سنگین گزارش شده است.

معاون راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان تهران اظهار داشت: محور امام رضا تا الان تردد روان، جاده قدیم جاجرود - بومهن تردد روان، لواسانات به سمت تهران ترافیکی نیمه سنگین را شاهد هستیم.

مصدقی در ادامه بیان کرد: خروجی آزاد راه تهران_قم و تهران_کرج  پرتردد و نیمه سنگین هستند.

وی در پایان با اشاره به اینکه امروز فقط یک مورد تصادف خسارتی 6 دستگاه خودرو در محور تهران_ قم را شاهد بودیم، خاطر نشان کرد: هموطنان با رعایت کامل مقررات راهنمایی و رانندگی، مدیریت زمان سفر، فاصله طولی مناسب نسبت به خودروهای جلویی، عدم ارتکاب تخلفات حادثه ساز مانند سرعت، سبقت و انحراف به چپ سفری ایمن و بدون خطر را برای خود و دیگر هموطنانمان رقم بزنند.

انتهای پیام/ز

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول