اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کردستان

اثاث‌کشی منازل در تعطیلات نوروز تنها با مجوز کلانتری محل امکان‌پذیر است

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان کردستان گفت: اثاث‌کشی و جابجایی وسایل و حمل اثاثیه منزل تا پایان تعطیلات نوروزی، نیازمند هماهنگی و اخذ مجوز از کلانتری محل است.

اثاث‌کشی منازل در تعطیلات نوروز تنها با مجوز کلانتری محل امکان‌پذیر است

امیرهوشنگ حیدریان معاون فرهنگی و اجتماعی فرماندهی انتظامی استان کردستان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سنندج اظهار کرد: با هدف پیشگیری از وقوع جرایم به خصوص سرقت در ایام تعطیلات سال نو  و به منظور ارتقاء امنیت و احساس امنیت در بین شهروندان طرح‌های ویژه انتظامی و ترافیکی در دستور کار انتظامی استان قرار دارد.

 وی افزود: در همین راستا، هرگونه جابجایی اسباب و اثاثیه منزل در ایام تعطیلات سال نو می‌بایست با تاییدیه کلانتری و پاسگاه محل باشد و افرادی که قصد اثاث‌کشی و انتقال وسایل منزل را دارند باید مجوز لازم را از کلانتری‌ها و پاسگاه‌های محل دریافت کنند در غیر این صورت پلیس از این اقدام آنان جلوگیری خواهد کرد.

این مقام انتظامی بر رعایت هشدارها و توصیه‌های پلیس و نکات ایمنی و حفاظتی از سوی عموم مردم تاکیدکرد و گفت: بسیاری از سرقت‌ها به دلیل سهل‌انگاری مالباختگان به این مسائل اتفاق می‌افتد.

معاون فرهنگی و اجتماعی فرماندهی انتظامی استان کردستان  با اشاره به اینکه ایام نوروز و خالی بودن منازل به دلیل دید و بازدیدهای مردم فرصت خوبی برای سارقان در جهت رسیدن با نیات پلیدشان فراهم می‌کند از مردم خواست: در صورتی که قصد اسباب‌کشی دارند حتما با کلانتری محل هماهنگ شوند و با رعایت نکات ایمنی مانند استفاده از تجهیزات و قفل‌های ایمنی، صورت برداری از لوازم منزل و رعایت مسائل ایمنی دیگر زمینه وقوع سرقت را کاهش دهند.

انتهای پیام/2330/71

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول