اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

43 هزار مسافر نوروزی از موزه‌‌های مازندران بازدید کردند

سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مازندران گفت: از 26 اسفندماه تا سوم فروردین ماه امسال، 43 هزار و 619 نفر ازمسافران نوروزی از موزه‌های مازندران بازدید کردند.

43 هزار مسافر نوروزی از موزه‌‌های مازندران بازدید کردند

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، مهدی ایزدی در جمع خبرنگاران ستاد تسهیلات سفر مازندران با اشاره به اینکه از ۲۶ اسفندماه ۱۴۰۰ تا سوم فروردین ماه ۱۴۰۱، چهار میلیون و ۲۷۶ هزار و ۱۳۷ نفر از مسافران نوروزی در مازندران اقامت داشتند، اظهار کرد: تاکنون ۲۷ هزار و ۵۳ نفر در هتل‌ها و دو هزار و ۴۵ نفر در اقامتگاه‌های سنتی و ۹ هزار و ۸۶۸ نفر در مجتمع‌های گردشگری اقامت داشتند.

وی ادامه داد: یک هزار و ۶۱۴ نفر در مهمانپذیرها، ۲۳ هزار و ۹۰۸ نفر در هتل آپارتمان، هشت هزار و ۲۲۸ نفر در اقامتگاه‌های بومی‌گردی، یک میلیون و۶۲۲ هزار نفر در خانه مسافرها، ۱۲۶ هزار و ۶۴۰ نفر در اقامت‌گاه‌های موقت، ۱۴ هزار و ۷۱۸ نفر در اقامت‌گاه‌های وابسته به آموزش و پرورش و دو میلیون و ۴۱۹ هزار و ۴۴۳ نفر در سایر مراکز اقامتی اقامت داشتند.

سرپرست میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مازندران با بیان اینکه ۱۷۵ مورد بازدید نظارتی از مراکز اقامتی و ۶۱ مورد بازدید از دفاتر خدمات مسافرتی انجام شد، گفت: ۷۸ مورد بازدید هم از رستوران ها و مراکز پذیرایی و بین راهی انجام شده است.

این مسؤول اظهار کرد: ۳۹ مورد تذکر به مراکز اقامتی، دفاتر خدمات مسافرتی و مراکز پذیرایی از ۲۶ اسفندماه ۱۴۰۰ تا روز گذشته داده شد.

ایزدی بیان کرد: یک میلیون و ۱۰ هزار و ۷۲۵ بازدید جاذبه‌های تاریخی، فرهنگی و توریستی از سوی مسافران نوروزی انجام شده است که ۵۷ هزار و ۸۳۸ مورد از اماکن تاریخی، ۵۵ هزار و ۱۶۵ مورد از اماکن تفریحی، ۴۵۰ هزار مورد از صنایع دستی و ۴۳۴ هزار و ۹۹۳ مورد از مراکز طبیعی و ۴۳ هزار و ۶۱۹ مورد از موزه‌های استان مازندران بازدید انجام شد.

انتهای پیام/۸۶۰۳۵/ح

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول