اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

مراسم یادبود آیت الله ری‌شهری با حضور رئیس جمهور برگزار شد + عکس

مراسم یادبود آیت الله ری‌شهری با حضور رئیس جمهور و سایر مسؤولان عالی رتبه کشوری و لشکری در آستان مقدس حضرت عبدالعظیم(ع) برگزار شد.

مراسم یادبود آیت الله ری‌شهری با حضور رئیس جمهور برگزار شد + عکس

به گزارش خبرگزاری فارس از ری، مراسم ترحیم و یادبود آیت الله محمد محمدی ری‌شهری تولیت آستان مقدس حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) و عضو مجلس خبرگان رهبری عصر امروز با حضور مسؤولان لشگری و کشوری در مصلی امام علی(ع) آستان مقدس در شهرری برگزار شد.

حجت الاسلام و المسلمین محمدی گلپایگانی رئیس دفتر مقام معظم رهبری، آیت الله سیدابراهیم رئیسی رئیس جمهور، حجت الاسلام و المسلمین اژه ای رئیس قوه قضائیه، نمایندگان مجلس خبرگان رهبری، مسؤولان عالی رتبه کشوری و لشکری، علمای اعظام و روحانیون، ائمه جمعه، نیروهای نظامی و انتظامی، خانواده های معظم شهداء و ایثارگران و اقشار مختلف مردم مؤمن و قدرشناس ری در این مراسم حضور داشتند.


مداحان اهل بیت علیهم السلام در این مراسم به مداحی پرداختند و مردم مومن و ولایی، مسؤولان و شاگردان این محدث والامقام به پاس سال‌ها مجاهدت علمی، فرهنگی و سیاسی ایشان در عرصه‌های مختلف، با سوگواری و عزاداری، در فراق یار دیرین امام(ره) و رهبری اشک ماتم ریختند.

گفتنی است؛ پیکر آیت الله ری‌شهری صبح امروز با حضور مردم و مسؤولان در حسینیه کوثر شهرک قائم و خیابان حرم شهرری تشییع و پس از اقامه نماز میت توسط آیت الله بوشهری، پیکر این عالم فقید، در جوار حرم سیدالکریم به خاک سپرده شد.

انتهای پیام/۶۷۰۶۲/ز

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول