اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  مجلس

برای تحقق شعار سال دولت باید از تصدی‌گری در تولید دست بکشد

عضو کمیسیون شوراهای مجلس با بیان اینکه یکی از مهمترین مشکلات در حوزه تولید، تصدی‌گری دولت در این حوزه است گفت: دولت باید از این کار دست بکشد و به انجام امور حمایتی و وظایف حاکمیتی خود در اقتصاد بپردازد.

برای تحقق شعار سال دولت باید از تصدی‌گری در تولید دست بکشد

سیدحمیدرضا کاظمی نماینده مردم پلدختر در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، با اشاره به نامگذاری سال جدید به نام تولید؛ دانش‌بنیان و اشتغال‌آفرین از سوی رهبر معظم انقلاب گفت: رهبر معظم انقلاب در سالهای گذشته نیز در نامگذاری سالها به بحث تولید توجه ویژه داشته‌اند و در نامگذاری سالها همیشه از عناوین اقتصادی و مربوط به بخش تولید استفاده کرده‌اند.

وی افزود: با توجه به ولایتمداری آقای رئیسی و دولت سیزدهم این امیدواری برای ما وجود دارد تا در مسیر تحقق شعار سال اهتمام جدی داشته باشند.

عضو کمیسیون شوراهای مجلس اظهار داشت: یکی از مهمترین مشکلات بر سر راه تولید و اقتصاد در کشور ما تصدی‌گری دولت در این حوزه است که باید دولت از تصدی‌گری خود در این حوزه دست بکشد. 

کاظمی خاطرنشان کرد: دولت به جای تصدی‌گری در اقتصاد و تولید باید به حمایت از تولید و انجام وظایف حاکمیتی خود در این حوزه بپردازد، نه اینکه خود هم تولیدکننده باشد و هم حاکم.

وی افزود: ظرفیت‌های زیادی برای سرمایه‌گذاری در حوزه تولید در بخش خصوصی و به ویژه بخش تعاونی که عموم مردم هستند وجود دارد و استفاده از ظرفیت بخش تعاونی و خصوصی در حوزه تولید می‌تواند موجب رونق در این حوزه شود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول