اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان شرقی

فرماندار اهر از مردم بابت مشکلات پیش آمده عذرخواهی کرد

فرماندار اهر از همه شهروندان که بر اثر بارش برف اخیر به علت کمبود امکانات و خدمات مناسب در خور شهروندان عزیز عذرخواهی کرد و گفت: با پیگیری و برخوردهای لازم با تعلل‌کنندگان این امر در حوزه شهری در آینده شاهد تکرار این‌گونه موارد که موجبات نارضایتی شهروندان از شهرداری شده نباشیم.

فرماندار اهر از مردم بابت مشکلات پیش آمده عذرخواهی کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از اهر، رسول خدابخش در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: با وجود بارش کم سابقه برف سنگین که اهالی منطقه و مسافران نوروزی را غافلگیر کرده بود با این وجود با هماهنگی لازم و تشکیل جلسات اضطراری دستگاه‌های مرتبط در جاده‌های ارتباطی حوزه‌های استحفاظی شهرستان مستقر شده‌اند و مشغول خدمت‌رسانی در مسیر هستند.

وی افزود: تجهیزات و ماشین‌آلات مورد نیاز در مناطق و گردنه‌های برف‌گیر مستقر شده‌اند و با وجود کولاک شدید تلاش شده همه مبادی ارتباطی و جاده‌های اصلی به خصوص گردنه گویجه‌بل و سامبران با تلاش راهداران بازگشایی و مشکلی در تردد مسافران ایجاد نشود.

خدابخش در خصوص  مسدود شدن راه‌های  فرعی و روستایی نیز گفت: با وجود تلاش راهداران و بازگشایی اکثر راه‌ها به علت کولاک مجدد برخی از این راه‌ها بسته شده‌اند که تلاش برای بازگشایی مجدد توسط اکیپ‌های مستقر در این مناطق در جریان است.

این مقام مسوول به مشکلات پیش آمده  به خود شهر اهر نیز در بارش اخیر اشاره کرد، متذکر شد: بارش سنگین برف و عدم آمادگی برای این حجم از بارش توسط شهرداری مشکلات عدیده‌ای را برای شهروندان فراهم کرد که در این خصوص نیز لازم است از شهروندان عذرخواهی کنیم.

خدابخش خاطرنشان کرد: متاسفانه امکانات و ماشین‌آلات موجود شهرداری جوابگوی این حجم از بارش نبود که  در این خصوص با هماهنگی‌های انجام شده دو دستگاه گریدر از مجموعه مجتمع مس انجرد به کمک شهرداری آمده و هم اکنون پاکسازی معابر عمومی همچنان توسط پرسنل شهرداری ادامه دارد.

فرماندار اهر همچنین یادآور شد: نمک و سایر ملزومات مورد نیاز با پیگیری رئیس شورای شهر و شهرداری تامین شده و هم اکنون برف‌روبی و پاکسازی کوچه‌ها و معابر عمومی آغاز شده است.

وی اضافه کرد: متاسفانه اکثر ماشین‌آلات شهرداری عمر بالای بیست سال داشته و از رده خارج هستند که ضرورت دارد،  اقدامات مقتضی نسبت به نوسازی ناوگان عمرانی شهرداری صورت گیرد.

خدابخش از همه شهروندان که بر اثر بارش برف اخیر به علت کمبود امکانات و خدمات مناسب  در خور شهروندان عزیز عذرخواهی کرد و اظهار امیدواری کرد که با پیگیری و برخوردهای لازم با تعلل‌کنندگان  این امر در حوزه شهری در آینده شاهد تکرار این‌گونه موارد که موجبات نارضایتی شهروندان از شهرداری شده نباشیم.

انتهای پیام/۶۰۰۰۳/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول