اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  شهری

اتمام عملیات انتقال آب ۴ کیلومتر و ۴۰۰ متری فضای سبز منطقه ۲۲ تهران

شهردار منطقه ۲۲ از عملیات انتقال آب ۴ کیلومتر و ۴۰۰ متری آب رسانی فضای سبز این منطقه در یک ماه اخیر خبر داد و گفت: مقبره شهدای گمنام شهرک شهید باقری و حسینیه این مجموعه در طرح استقبال از بهار ۱۴۰۱ از نعمت آب شرب برخوردار شد.

اتمام عملیات انتقال آب ۴ کیلومتر و ۴۰۰ متری فضای سبز منطقه ۲۲ تهران

وحیدرضا محمدی شهردار منطقه ۲۲ تهران در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه شهری خبرگزاری فارس اظهار داشت: مقبره شهدای گمنام و حسینیه در تپه بوستان ایثار در ضلع غربی شهرک شهید باقری چند سالی است که به یک محیط معنوی و فرهنگی تبدیل شده و همه روزه پذیرای بسیاری از شهروندان است.

وی افزود: در مراسمات ملی و مذهبی برنامه‌های گوناگونی با حضور شهروندان در این مجموعه برگزار می شود؛ اما با توجه به اینکه مجموعه مقبره شهدا و حسینیه در ارتفاعات احداث شده و به نوعی در یک بام  قرار دارد، انتقال آب شرب نیازمند لوله گذاری و ایستگاه پمپاژ بود که در طرح استقبال از بهار ۱۴۰۱ لوله گذاری ۷۰۰ متری و ایستگاه پمپاژ صورت گرفته است و دیگر نیازی نیست آب شرب در این مکان از طریق تانکر مهیا شود.

شهردار منطقه ۲۲ تهران خاطر‌نشان کرد: انتقال آب شرب به این مجموعه یکی از خواسته های فعالان حوزه فرهنگی و اجتماعی غرب تهران بود که با همت همکاران در معاونت خدمات شهری و محیط زیست این اقدام در ایام نوروز که مسافران و شهروندان تهرانی بیشتر به منطقه ۲۲ به عنوان قطب گردشگری تهران مراجعه می کنند، انجام شد.

محمدی به دیگر طرح های لوله کشی آب در یک ماه اخیر در طرح استقبال از بهار ۱۴۰۱ این منطقه اشاره کرد، گفت: یک هزار و ۱۰۰ متر طول احداث خط لوله مسیل کن به مخازن بتنی در محدوده مسیل کن، احداث انتقال آب ۱۳۰ متر طول در بلوار شرقی ورزشگاه آزادی، احداث خط لوله ۱۶۰ انتقال آب و دو هزار و ۴۰۰ متر طول از مخزن پارک ارم تا بلوار غربی ورزشگاه و لوله گذاری جهت آبرسانی به لچکی فضای سبز خیبر به طول ۲۰ متر در بوستان لتمان کن از جمله طرح های لوله گذاری انتقال آب برای نگهداشت فضای سبز بوده است.
انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول