اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

عملیات در فلسطین اشغالی؛ 4 صهیونیست به هلاکت رسیدند

منابع عبری از عملیات در جنوب فلسطین اشغالی خبر دادند که در جریان آن، شش صهیونیست کشته و زخمی شدند.

عملیات در فلسطین اشغالی؛ 4 صهیونیست به هلاکت رسیدند

به گزارش سرویس بین‌الملل خبرگزاری فارس،  منابع خبری عبری گزارش دادند که در جریان حمله با چاقو در شهر «بئر السبع» در جنوب فلسطین اشغالی، چهار صهیونیست زخمی شدند.

شبکه خبری ۱۳ رژیم صهیونیستی خبر داد که  عامل این عملیات، موفق شد سالم از محل درگیری فرار کند. ​این شبکه همچنین خبر داد که دو نفر از این صهیونیستها به هلاکت رسیده‌اند.

 

 

لحظاتی پس از اعلام این خبر، خبرگزاری شهاب گزارش داد که عامل این عملیات در پی تیراندازی نظامیان صهیونیست به شدت زخمی شده، ولی هنوز زنده است.

خبرگزاری سما اما به نقل از روزنامه عبری یدیعوت آحارونوت گزارش داد که در جریان این عملیات استشهادی، چهار صهیونیست زخمی شدند که دو نفر از آنان به هلاکت رسیده است. البته حال دو فرد زخمی نیز، وخیم گزارش شده است.

 

 

برخی از منابع عبری اما خبر دادند که این شهروند فلسطینی، ابتدا سعی کرده بود صهیونیستها را با خودرو زیر بگیرد. پس از انجام این عملیات، با چاقو به سمت صهیونیستها حمله می‌کند.

شبکه خبری المیادین هم گزارش داد که عامل این عملیات استشهادی، لحظاتی پیش به شهادت رسیده است. این فیلم نیز لحظاتی پیش از شهادت این شهروند فلسطینی منتشر شده است:

 

 

خبرگزاری شهاب اما لحظاتی پیش خبر داد که در جریان این عملیات، چهار صهیونیست کشته و دو نفر دیگر نیز زخمی شدند.

دو روز پیش نیز یک شهروند فلسطینی با سلاح سرد در «باب العمود» در قدس اشغالی به سربازان صهیونیست حمله کرد که در جریان آن، دو سرباز اسرائیلی زخمی شدند.

عامل این حمله، به سرعت از محل فرار کرد و جست‌وجوی نظامیان صهیونیستی نیز راه به جایی نبرد. در پی این حمله، شمار زیادی از نظامیان اسرائیلی در رأس العامود به حالت آماده‌باش درآمده‌اند و اجازه نمی‌دهند که ساکنان در این منطقه تردد کنند.

در همین ارتباط، «داوود شهاب» یکی از سران جنبش جهاد اسلامی در فلسطین در واکنش به  عملیات‌های استشهادی در قدس و کرانه باختری تأکید کرد که این عملیات‌ها شدت خشم روز افزون ملت فلسطین در قبال سیاست‌های خصمانه رژیم اشغالگر در حق اسرا را نشان می‌دهد.

شهاب تصریح کرد: رژیم اشغالگر بهای قلدری و گستاخی خود را خواهد داد و خواهد فهمید که ملت فلسطین قدرت و اراده‌ای در اختیار دارد که عزم و استقامت آن را در مقابله با سیاست‌های تروریسم و خصومتی که در حقشان روا می‌شود قوی‌تر می‌کند.

این مقام جنبش جهاد اسلامی در پایان تصریح کرد که عملیات‌های مقاومت حق قانون ملت فلسطین و کارآمدترین روش برای مقابله با اشغالگران و شکستن شاخ آنها است.

انتهای پیام/

 

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول