اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان رضوی

کشف بیش از یک تُن مواد مخدر در استان خراسان رضوی

با تلاش تیم های مرکز عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر خراسان رضوی، بیش از یک تُن مواد مخدر در این استان کشف شد.

کشف بیش از یک تُن مواد مخدر در استان خراسان رضوی

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار سرتیپ محمد کاظم تقوی فرمانده انتظامی استان خراسان رضوی گفت: تیم های مرکز عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر خراسان رضوی در اقدامی اطلاعاتی به سرنخ هایی از قاچاق محموله سنگین مواد افیونی در استان کرمان دست یافتند.

وی افزود: پلیس مبارزه با مواد مخدر خراسان رضوی پس از ردزنی های اطلاعاتی با همکاری فرماندهی انتظامی استان کرمان خودروی سواری حامل مواد مخدر را در محور کرمان توقیف کرد. در این عملیات ضربتی و غافلگیرانه با دستگیری راننده خودرو در بازرسی از وسیله نقلیه ۷۶۸کیلو تریاک کشف شد و تحقیقات گسترده پلیسی در این باره باهدایت مراجع قضایی ادامه دارد.

همچنین سردار سرتیپ دوم ابراهیم قربان زاده جانشین فرمانده انتظامی خراسان رضوی نیز گفت: تیم های مرکز عملیات ویژه پلیس موادمخدر استان با همکاری ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر شهرستان زاوه یک دستگاه خودرو پژو ۴۰۵ حامل موادمخدر را در مسیر شهرستان تربت حیدریه ردزنی کردند.

وی افزود: پلیس در عملیات تعقیب و گریز، خودروی حامل مواد افیونی را با تیراندازی هوایی متوقف کرد که در بازرسی از این خودرو ۲۹۲ کیلوگرم تریاک کشف شد و ۲ قاچاقچی دستگیر شدند.

انتهای پیام/ ۷۰۰۷۹

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول