اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  فارس

بازدید سرزده رئیس دانشگاه از سه بیمارستان در شیراز

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز صبح امروز به صورت سرزده از سه بیمارستان شهید دکتر فقیهی، حضرت علی اصغر(ع) و شهید دکتر بهشتی شیراز بازدید کرد تا از نزدیک بر فرآیندهای ارائه خدمت در این مراکز درمانی نظارت کند.

بازدید سرزده رئیس دانشگاه از سه بیمارستان در شیراز

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، سید وحید حسینی ضمن تبریک عید نوروز و آرزوی موفقیت برای کادر درمان در سال جدید، ابتدا با حضور در مرکز آموزشی درمانی شهید دکتر فقیهی، از بخش های مختلف این بیمارستان شامل اتفاقات، ICU و داخلی بازدید کرد و نحوه ارائه خدمت و چالش ها و نیازمندی های این مرکز درمانی را مورد بررسی قرار داد.

مسئول ارشد حوزه سلامت فارس در این بازدید ضمن قدردانی از تلاش‌‌های بی وقفه کارکنان این بیمارستان به ویژه در ایام نوروز، با مراجعان و کارکنان این مرکز درمانی گفت و گو کرده و از نزدیک در جریان مسائل آنها قرار گرفت.

رئیس دانشگاه در ادامه از آیت الله «سیدمحمد فقیه»، امام جمعه نی‌ریز و عضو مجلس خبرگان رهبری نیز عیادت کرد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز در ادامه با حضور در مرکز آموزشی درمانی حضرت علی اصغر (ع)، روند خدمت رسانی به بیماران را در ایام تعطیل مورد بررسی قرار داد.

وی از بخش های مراقبت های ویژه و اتفاقات این بیمارستان بازدید کرد و ضمن پایش آمادگی این بیمارستان در تعطیلات نوروز، شیوه خدمت رسانی و نحوه ترخیص بیماران کووید۱۹ را مورد بررسی قرار داد.

او با حضور در بخش های مختلف این مرکز و ارزیابی چگونگی خدمت رسانی به بیماران، از تلاش کادر درمان و کارکنان این مرکز درمانی قدردانی و دستورات لازم را در زمینه بهبود روند خدمات و استفاده از ظرفیت مراکز درمانی برای خدمت رسانی به مراجعان صادر کرد.

علی اکبر کدیور، رئیس این بیمارستان نیز در این بازدید از خدمات، برنامه ریزی ها و اقدامات انجام شده در بخش های مختلف این بیمارستان و فرآیندهای پذیرش و درمان بیماران کووید۱۹، به رئیس دانشگاه گزارشی ارائه داد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز در ادامه بازدیدهای سرزده از بیمارستان های شیراز، در بیمارستان شهید دکتر بهشتی حضور یافت و ضمن تبریک سال نو، از کادر درمان و کارکنان این مرکز درمانی برای خدمت رسانی به مراجعان به ویژه در روزهای نوروز ۱۴۰۱، قدردانی کرد.

مسوول ارشد حوزه سلامت فارس از بخش های مختلف این بیمارستان شامل اتفاقات، مراقبت های ویژه نوزادان، مراقبت حاد، آنژیوگرافی و قلب نیز بازدید و با پزشکان، پرستاران و کارکنان این بیمارستان گفت و گو کرد.

همچنین نشست مشترکی بین رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز، سرپرست مدیریت درمان تأمین اجتماعی استان فارس و مسوولان بیمارستان شهید بهشتی برگزار شد که در این نشست سید وحید حسینی از مدیران و مسوولان این بیمارستان برای پوشش خدمت رسانی در بحران کرونا، قدردانی کرد.

 انتهای پیام/ن

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول