اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  شهری

نظافت و پاکسازی شهر در نخستین روز سال جدید انجام شد

مدیر روابط عمومی سازمان مدیریت پسماند از نظافت و پاکسازی ویژه شهر تهران در نخستین روز سال جدید خبر داد و توضیحاتی را در خصوص مشکلات مربوط به نظافت برخی از معابر در روزهای پایانی سال ارائه کرد.

نظافت و پاکسازی شهر در نخستین روز سال جدید انجام شد

به گزارش گروه جامعه خبرگزاری فارس، مسعود عابدی گفت: طی دوسال گذشته به دلیل پاندمی کرونا، میزان حضور مردم در مراکز خرید و بازارهای محلی به شدت کاهش یافته، اما امسال با فروکش کردن تعداد ابتلا به کرونا، شهروندان حضور گسترده‌ای در بازارها داشتند که این امر تا حدودی کار نظافت و رفت‌و‌روب معابر و محلات را با مشکل روبرو کرده بود. 

وی ادامه داد: البته این امر در دو روز پایانی سال اتفاق افتاد و حضور پررنگ دستفروشان و بساط‌گستران و همچنین علاقه مردم به خرید شب عید در برخی محلات پرتردد، اجازه فعالیت مناسب به ماشین‌های جمع‌آوری پسماند را نمی‌داد و این امر باعث شد نظافت شهر در بعضی معابر محلی به خوبی صورت نگیرد.

عابدی گفت: به محض حلول سال نو و خلوت‌تر شدن معابر، همکاران من دیشب تا صبح امروز به طور جدی وارد عمل شدند و چهره شهر را برای روز اول سال جدید به بهترین شکل ممکن تمیز و آراسته کردند تا شهروندان که برای دیدوبازدیدهای ویژه این ایام از خانه خارج می‌شوند، شاهد شهری در شأن خود و پایتخت کشور عزیزمان باشند.

وی در پایان گفت: یکی از ویژگی‌های تهران همواره تمیزی و نظافت مثال‌زدنی شهر بوده و همکارانم با تلاش شبانه‌روزی و با همه توان در این مسیر گام برمی‌دارند تا نظافت و پاکی شهر تهران به عنوان جهانشهر الگوی جهان اسلام همچون همیشه مثال‌زدنی باشد چراکه این حق تمام شهروندان فهیم تهرانی است تا شهری زیبا، تمیز و پاکیزه داشته باشند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول