اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

سیاست‌های رئیس‌جمهور را در مناطق محروم مازندران پیاده می‌کنیم

استاندار مازندران با تاکید بر اینکه بر ما هم وظیفه هست که در مناطق استان به‌ویژه مناطق روستایی بازدیدها را داشته باشیم، گفت: سیاست‌های رئیس‌جمهور را در مناطق محروم مازندران پیاده می‌کنیم.

سیاست‌های رئیس‌جمهور را در مناطق محروم مازندران پیاده می‌کنیم

به گزارش خبرگزاری فارس از مازندران، اول فروردین ۱۴۰۱، استاندار مازندران به همراه معاونان و ۲۰ نفر از مدیران کل دستگاه‌های اجرایی استان در منطقه هزار جریب نکا حضور پیدا کردند.

سیدمحمود حسینی‌پور استاندار مازندران امروز در بخشداری هزارجریب نکا در جمع خبرنگاران با تبریک عید نوروز به مردم ولایت‌مدار مازندران به‌ویژه مردم خونگرم بخش هزار جریب نکا و بهشهر، اظهار کرد: امروز توفیق پیدا کردیم در جمع مردم این منطقه و بازدید از وضعیت منطقه، آشنایی با وضعیت معیشتی مردم، وضعیت عمرانی منطقه و شناسایی ظرفیت‌های خوب منطقه باشیم.

وی افزود: امیدواریم هستیم بتوانیم در بازدیدهایی که داریم و در شورای بخش باحضور نمایندگان شوراها و دهیاران وضعیت این منطقه را بررسی کرده و جمع‌بندی خوبی از مسائل داشته باشیم.

استاندار مازندران بیان کرد: رئیس‌جمهور قاعدتا وقتی که سفر استانی را در این شرایط با این گستردگی در دستور کار خود قرار می‌دهند.

این مسوول با تاکید بر اینکه بر ما هم وظیفه هست که در مناطق استان به‌ویژه مناطق روستایی بازدیدها را داشته باشیم، خاطرنشان کرد: باید گفت، مردم روستاها صاحبان اصلی انقلاب هستند و زحمات این انقلاب در دفاع مقدس و دیگر عرصه‌ها نقش اول را دارند بر ما هم وظیفه است که براساس سیاست‌هایی که رئیس‌جمهور در اولویت قرار دهیم.

مدیران‌ دستگاه‌های اجرایی به نمایندگی از استاندار، با حضور در روستاهای بخش هزار جریب مشکلات روستاهای این بخش را احصاء و در جلسه بعدازظهر شورای اداری در روستای ولامده گزارش کاملی از وضعیت این روستاها ارائه کردند.

تصمیمات لازم برای رفع مشکلات مطروحه در حوزه‌های مختلف زیرساختی، توسعه‌ای، خدماتی و ... در جلسه شورای اداری به ریاست استاندار مازندران اتخاذ می‌شود.

به گزارش فارس، براساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده، معاونان استاندار و مدیران کل دستگاه‌های اجرایی در ۶۰ روستای بخش هزار جریب نکا حضور خواهند یافت.

انتهای پیام/۸۶۰۳۴/ع

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول