اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمانشاه

کشف کارگاه بزرگ غیر مجاز تولید سوسیس/ علوم پزشکی: تمام مواد تولیدی تاریخ گذشته بودند!

دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه از شناسایی و کشف یک کارگاه غیر مجاز تولید سوسیس و خمیر پیتزا با مواد تاریخ مصرف گذشته خبر داد. از این کارگاه هزار کیلوگرم سوسیس و کالباس غیر بهداشتی کشف شد.

کشف کارگاه بزرگ غیر مجاز تولید سوسیس/ علوم پزشکی: تمام مواد تولیدی تاریخ گذشته بودند!

دکتر کیومرث رحیمی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در این خصوص، اظهار داشت:طی بازرسی‌های نوروزی که از روز ۲۶ اسفند ماه آغاز شد یک کارگاه غیرمجاز تولید پیتزای نیمه آماده توسط بازرسان معاونت کشف شد.

وی افزود: این کارگاه در یک مکان غیر بهداشتی اقدام به آماده سازی خمیر و مواد پیتزا با مواد تاریخ انقضای مخدوش شده می‌‌نمودند.

معاون دانشگاه علوم پزشکی ادامه داد: پس ازپیگیری‌های لازم، بازرسان به سر منشا آن یعنی یک انبار فرآورده‌های گوشتی غیر مجاز در یک آپارتمان مسکونی رسیدند که در همان مکان اقدام به عرضه انواع سوسیس و کالباس تاریخ گذشته به صورت عمده می‌کرد.

رحیمی بیان داشت: در این بازرسی حدود یک هزار کیلوگرم سوسیس و کالباس، حدود ۳۳۰ کیلوگرم سس کچاپ و بیش از ۵۰۰ کیلوگرم سس مایونز تاریخ گذشته از این مکان کشف و توقیف شد.

وی خاطر نشان کرد: بازرسی‌ها‌ در ایام نوروز تا پایان تعطیلات ادامه دارد و به طور معمول سالن‌های زیبایی بانوان، فروشگاه‌های لوازم آرایشی و بهداشتی، عطاریها و غیره مورد پایش قرار می‌گیرند، اما اگر موردی هم به صورت گزارش و یا شکایت دریافت شود سریعا به آن رسیدگی خواهد شد.

انتهای پیام/ح

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول