اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

اجرای برنامه‌های متنوع برای خانواده‌های سمنانی در سال جدید

مدیر امور بانوان و خانواده شهرداری سمنان گفت: در سال جدید با همکاری هیأت ورزش‌های همگانی شهرستان سمنان، برنامه های بیشتری برای خانواده‌ها در سمنان اجرا می‌شود.

اجرای برنامه‌های متنوع برای خانواده‌های سمنانی در سال جدید

سمیه قاسمی، مدیر امور بانوان و خانواده شهرداری سمنان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در سمنان اظهار کرد: در سال جدید با همکاری هیأت ورزش‌های همگانی شهرستان سمنان، برنامه‌های بیشتری برای خانواده‌ها در سمنان اجرا می‌شود.

وی افزود: به دلیل شرایط کرونا و محدود شدن فعالیت و تحرک کودکان با همراهی کمیته کودک هیأت همگانی شهرستان سمنان، چندین مسابقه و برنامه ورزشی برای کودکان تدارک دیده شد تا لحظاتی را به شادی و ورزش و تحرک بپردازند.

مدیر امور بانوان و خانواده شهرداری سمنان گفت: در برنامه پایانی سال، در راستای ایجاد روحیه شادابی و نشاط در جامعه بر آن شدیم تا محیط شاد و مفرحی را برای کودکان چهار تا هفت ساله شهر سمنان به همراه مادرانشان ایجاد کنیم.

قاسمی بیان کرد:‌ در این برنامه، کودکان تخم‌مرغ‌هایی را که در خانه آماده و رنگ‌آمیزی کرده بودند، به غرفه مربوط به تخم‌مرغ رنگی تحویل دادند و بیش از ۱۵۰ تخم‌مرغ رنگی توسط مدرس نقاشی کودک آذرخش جواهری موردبررسی قرار گرفت.

وی افزود: پنج اثر که خلاقیت داشت و توسط کودکان رنگ‌آمیزی شده و با موضوع نوروز بود، انتخاب شد و هدایایی برای خالقان آن ارسال شد.

مدیر امور بانوان و خانواده شهرداری سمنان خاطرنشان کرد: معاونت جوانان جمعیت هلال احمر استان هم هدایایی شامل پازل و جعبه کمک‌های اولیه به کودکان و مادران اهدا کرد و معاون جوانان جمعیت هلال احمر استان نیز در این مراسم به معرفی فعالیت هلال احمر در بخش غنچه‌های هلال پرداخت و از کودکان خواست از همین سن به عضویت هلال احمر درآیند.

قاسمی عنوان کرد: امیدواریم این جشن موجبات شادی کودکان را در روزهای پایانی سال فراهم کرده باشد و در سال جدید نیز با همکاری هیأت ورزش‌های همگانی شهرستان سمنان، برنامه‌های بیشتری در رده‌های سنی مختلف اجرا شود.

انتهای پیام/۷۴۰۰۳/س/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول