اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

آزادسازی ۳۸.۵ هکتار از اراضی ملی «مهدیه» به نفع مردم

رییس جهاد کشاورزی چهارمحال و بختیاری گفت: پس از بررسی‌های کارشناسی ۳۸.۵ هکتار اراضی ملی پلاک۶۰ موسوم به مهدیه(زانیان) به نفع مردم آزادسازی شد.

آزادسازی ۳۸.۵ هکتار از اراضی ملی «مهدیه» به نفع مردم

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، عطاءالله ابراهیمی صبح امروز در جلسه رفع تداخلات اراضی استان با اشاره به اینکه مردم منطقه مهدیه سال‌ها برای مالکیت زمین‌های خود با منابع طبیعی و امور اراضی جهادکشارزی مشکل داشتند، گفت: پس از بررسی‌های کارشناسی ۳۸.۵ هکتار اراضی ملی پلاک۶۰ موسوم به مهدیه(زانیان) به نفع مردم آزادسازی شد.

 رییس جهاد کشاورزی چهارمحال و بختیاری افزود: مردم این منطقه از سال‌های گذشته طرح دعاوی متعدد بین مردم و منابع طبیعی، مردم و امور اراضی و مردم و راه و شهرسازی داشتند که پس از بررسی‌های کارشناسی شده و نقشه‌برداری‌های انجام شده، اجازه واگذاری از طرف راه و شهرسازی به کمیسیون رفع تداخلات داده شد تا بخشی از مشکلات مردم رفع شود.

وی اظهار داشت: در این پلاک بحث اراضی مسکونی وجود دارد که با واگذاری آن به مردم مشکلات برطرف شد تا مردم بتوانند اسناد اراضی خود را دریافت کنند.

مدیرکل ثبت اسناد و املاک چهارمحال و بختیاری در ادامه این جلسه گفت: مردم این منطقه برای دریافت اسناد ثبتی باید پس از اصلاح نقشه توسط منابع طبیعی با نقشه‌های تهیه شده به ادارات ثبت اسناد و املاک مراجعه و سند مالکیت دریافت کنند.

سلیمان با بیان اینکه این اراضی در بالای جاده قرار دارد، گفت: با دریافت سند مالکیت از بروز مشکلات بعدی نیز جلوگیری خواهد شد.

وی اظهارداشت: نشست‌های مختلف و متفاوت و بررسی نقشه‌های ثبت اسناد و املاک، منابع طبیعی و راه و شهرسازی رفع مشکل مردم این پلاک در کارگروه رفع تداخلات مطرح و رای به نفع مردم صادر شد.

انتهای پیام/۶۸۰۳۶/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول