اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

هنر و رسانه  /  رادیو و تلویزیون

حمایت از چهره‌های برجسته مردمی در تلویزیون

یکی از بازیگران تلویزیون معتقد است که برنامه «فرمول یک» پس از معرفی چهره‌های برجسته مردمی، باید از آن‌ها حمایت کند.

حمایت از چهره‌های برجسته مردمی در تلویزیون

حمید شریف‌زاده بازیگر سینما و تلویزیون در گفت‌وگو با خبرنگار تلویزیون خبرگزاری فارس، در خصوص انتخاب چهره‌های برجسته مردمی در برنامه «فرمول یک» گفت: معرفی افرادی که برای منفعت مردم و کمک به هم‌نوع خود عاشقانه تلاش می‌کنند، اقدام بسیار شایسته و قشنگی است؛ اما یک نکته را هم باید در نظر داشت که بعد از معرفی در برنامه فرمول یک، حمایت از این چهره برجسته برای قوی‌تر شدن فعالیت‌های او صورت بگیرد. 

وی با اشاره به کارگاه تولید ماسک که سال گذشته با همراهی چند تن از دوستان‌اش راه انداخت و سر و صدای بسیاری هم به پا کرد، اظهار کرد: همچنان در کهریزک سوله‌ای داریم که حدود ۱۵ نفر در آن مکان مشغول کار هستند و به دلیل اهمیتی که برای سلامتی مردم قائل هستیم، ماسک‌های استاندارد تولید می‌کنیم. هر بار که مسئولان آمدند فقط از کارگاه بازدید و یکسری صحبت‌ها کردند. 

شریف‌زاده با اشاره به دوستی چندساله خود با علی ضیا که هم‌اکنون متولی ساخت یک برنامه ویژه معرفی چهره‌های برجسته مردمی است، گفت: من از علی می‌خواهم همانطور که آدم‌های خوب را معرفی می‌کند، متولی تشکیل یک سازمان برای حمایت از آدم‌های خوب هم باشد. 

این بازیگر یادآور شد: در کار خیر شوآف هم خوب و هم بد است؛ خوب است زیرا می‌تواند موجب جمع‌آوری کمک‌های بیشتر شود و بد است زیرا ممکن است جنبه ریا به خود بگیرد. حتماً باید توجه کنیم که معرفی آدم‌های خوب می‌تواند پیامدهای بسیار مثبت در جامعه داشته باشد، لذا مجدد تاکید می‌کنم که به بحث حمایت از این انسان‌ها هم توجه شود. 

برنامه «فرمول یک» با اجرا و تهیه‌کنندگی علی ضیا با معرفی چهره‌های مردمی سال که از یکشنبه ۲۲ اسفند هر شب ساعت ۲۳ از شبکه یک سیما روی آنتن می‌رفت، از پنجشنبه هر شب ساعت ۲۲ در جدول پخش شبکه یک قرار دارد و در روز سال تحویل نیز از ساعت ۱۵ پخش خواهد شد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول