اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

۵۰۰ تن پرتقال و سیب سهمیه شب عید ورامین

سرپرست اداره کل جهاد کشاورزی استان تهران گفت: سهمیه پرتقال و سیب در استان تهران ۳۰۰۰ تن پرتقال و ۱۸۰۰ تن سیب می‌باشد که از این مقدار ۳۰۰ تن پرتقال و ۲۰۰ تن سیب سهمیه شهرستان ورامین است.

۵۰۰ تن پرتقال و سیب سهمیه شب عید ورامین

سعید پازوکی سرپرست اداره کل جهاد کشاورزی استان تهران در گفت و گو با خبرنگار فارس اظهار کرد: سهمیه پرتقال و سیب در استان تهران ۳۰۰۰ تن پرتقال و ۱۸۰۰ تن سیب می‌باشد که از این مقدار ۳۰۰ تن پرتقال و ۲۰۰ تن سیب سهمیه شهرستان ورامین است.

وی گفت: اگر کمبودی در بازار در ارتباط با خرید پرتقال و سیب داشته باشیم، تمام تلاشمان را می‌کنیم که خودمان این مشکل را برطرف کنیم، ضمن اینکه ذخیره ملی نیز داریم.

سرپرست اداره کل جهاد کشاورزی استان تهران تاکید کرد: تایید کردن میوه ها بر عهده بازرس های جهاد کشاورزی است و آنها با دقت این کار را انجام می‌دهند و تمام سعی مان بر این است که میوه سالم و خوب به دست مردم برسد.

پازوکی اضافه کرد: همچنین اگر میوه‌ای خراب و یا ناسالم باشد مردم می‌توانند با جهاد کشاورزی هماهنگ کنند تا میوه‌های ناسالم را عودت بدهند.

وی در پایان بیان کرد: روزی ۱۵ تن مرغ در ورامین توزیع می‌شود و هیچ محدودیتی در تعداد توزیع مرغ‌ها وجود ندارد.

انتهای پیام/۶۷۰۳۷

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول