اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان جنوبی

معرفی قهرمانان مسابقات اسلالوم امدادی خراسان‌جنوبی

رئیس هیأت موتورسواری و اتوموبیلرانی خراسان‌جنوبی گفت: برترین‌های راند اول مسابقات اسلالوم امدادی قهرمانی استان معرفی شدند.

معرفی قهرمانان مسابقات اسلالوم امدادی خراسان‌جنوبی

سامان اکبرپور، رئیس هیأت موتورسواری و اتوموبیلرانی خراسان‌جنوبی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس از بیرجند، اظهار داشت: در راستای شناسایی استعدادهای بالقوه ورزشی و گرامیداشت هفته جوان مسابقات اسلالوم امدادی قهرمانی استان برگزار شد.

وی افزود: در این رویداد ورزشی ۴۰ موتورسوار و اتومبیلران از شهرستان‌های بیرجند، سرایان، سربیشه و شهر مرزی درح خراسان‌جنوبی در استادیوم ۱۵ هزار نفری غدیر بیرجند به رقابت پرداختند.

رئیس هیأت موتورسواری و اتوموبیلرانی خراسان‌جنوبی تصریح کرد: در رشته موتورسواری رضا ناصری بر سکوی قهرمانی ایستاد، علی سلمانی نایب قهرمان شد و الیاس نصیری مقام سوم را به دست آورد.

اکبرپور یادآور شد: نادار سارانی در رشته اتومبیلرانی این دوره از مسابقات بر سکوی نخست قرار گرفت، مجید سامزه رتبه دوم را کسب و مرتضی جلالی‌خواه سوم شد.

وی خاطرنشان کرد: در مراسم اختتامیه اسلالوم امدادی قهرمانی خراسان‌جنوبی با حضور مسؤولان اداری و ورزشی از نفرات برتر با حکم و کاپ قهرمانی تجلیل شد.

انتهای‌پیام/۶۹۰۱۴

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول