اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

امام جمعه پردیس: وزیر راه برای حل مشکلات مسکن مهر اقدام کند

امام جمعه پردیس گفت: طی ۱۰ سال اخیر کم کاری برخی از دولتمردان و مسؤولان باعث ایجاد کوهی از مشکلات در مساکن مهر پردیس شده است لذا از وزیر راه و شهرسازی درخواست داریم به این مشکلات رسیدگی کند.

امام جمعه پردیس: وزیر راه برای حل مشکلات مسکن مهر اقدام کند

به گزارش خبرگزاری فارس از پردیس، حجت الاسلام سید حسین حسینی امام جمعه پردیس در آخرین خطبه های عبادی و سیاسی نماز جمعه سال ۱۴۰۰ شهرستان پردیس که با حضور پرشور نمازگزاران این شهرستان در مسجد الغدیر فاز۴ پردیس برگزار شد، با اشاره به حمله ایران به ‌مقرهای موساد در اربیل، اظهار کرد: ساعت ۱:۲۰ بامداد یکشنبه (همزمان با ساعت ترور سردار شهید حاج قاسم سلیمانی) سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با ۱۰ موشک بالستیک نقطه‌ زن دو پایگاه رژیم صهیونیستی در اربیل عراق را هدف قرار داد.

امام جمعه پردیس گفت: مجازات صهیونیست‌ ها با ١٠ فروند موشک نقطه ‌زن ایرانی از خانواده موشک‌ های فاتح، از جمله فاتح ١١٠ انجام شد، که پاتریوت‌ های نسل ۲ و ۳ آمریکا که از سال ۲۰۲۰ در اربیل مستقر شده‌ اند باز هم در رهگیری تجهیزات ایرانی ناکام ماندند و این به‌ معنی به رخ کشیدن توان تکنولوژیکی ایران در حوزه نظامی است.

وی افزود: سپاه پاسداران می‌توانست از خاک سوریه حمله را تلافی کند اما به ‌عمد از خاک ایران به ‌اهداف صهیونیستی حمله کرد تا نشان دهد از این پس هرگونه حمله را مستقیما و بدون تعارف تلافی خواهد کرد و پاسخ جمهوری اسلامی ایران برای حمله به ‌مراکز آموزشی موساد در اربیل یک پاسخ مشروع بود. 

حسینی با بیان اینکه ایجاد بهار اقتصادی و معیشتی در دستور کار‌ تمام مسوولان قرار بگیرد، تاکید کرد: سه برنامه ارزشمند در آستانه عید نوروز و توسط مسئولین و برخی افراد انجام شد که ایجاد قرار خدمت در فاز ۱۱ یکی از این اقدامات بود.

امام جمعه پردیس اضافه کرد: دوازدهمین قرارگاه خدمت رسانی در فاز ۱۱ مسکن مهر پردیس برگزار و مردم و نمایندگان بلوک ها مشکلاتشان را بیان کرده و تصمیمات خوبی در این نشست گرفته شد.

وی با اشاره به عدم وجود بازار میوه و تره بار برای تهیه مایحتاج زندگی در فاز ۱۱، اذعان کرد: عدم تناسب برخی امکانات و خدمات با تعداد جمعیت، همچنین کمبود نانوایی در این فاز باعث مشکلات عدیده‌ای برای مردم شده و صهروندان برای تهیه نان باید هم مصافت زیادی را طی کنند.

حسینی افزود: عدم وجود فضاهای سبز، پارک، فضای تفریحی، ورزشی و غیره به شدت بر روحیه ساکنین این فاز از مسکن مهر اثر گذاشته است.

امام جمعه پردیس ادامه داد: ارائه خدمات دیگری مانند خیابانهای نامناسب، مشکل عدم تامین برق در مواقع ضروری، عدم وجود مساجد در فاز ۱۱ و هزینه بالای تردد مردم توسط وسایل نقلیه، همچنین کم بودن وسایل نقلیه مشکلات مهر نشینان را دوچندان کرده است و امیدواریم این مشکلات که به راحتی قابل حل است به زودی با ورود دستگاه‌ها رفع شود.

وی ادامه داد: طی ۱۰ سال اخیر کم کاری برخی از دولتمردان و مسوولان باعث ایجاد کوهی از مشکلات در مساکن مهر شده است.

حسینی اضافه کرد: این عدم فعالیت در گذشته کار را برای مسوولان و دولت فعلی سخت‌تر کرده اما با صبر و کمک مردم، همت و تلاش جهادی دولتمردان این مشکلات مرتفع شود.

امام جمعه پردیس تصریح کرد: دولت جدید بداند که یکی از کارهای مهم و اساسی دولت در شهرستان پردیس حل مشکلات مسکن مهر است که باید هرچه سریع اقدام و حل شود زیرا نباید به مردمی که بیش از ۱۰ سال در انتظار تحویل واحدشان بودند با کمبود امکانات اولیه، خدمات روبنایی و زیر بنایی روبرو شوند.

وی ضمن درخواست از وزیر راه و شهرسازی برای حضور در پردیس، تاکید کرد: از مسوولان شهرستانی و استانی، به خصوص وزیر راه و شهرسازی درخواست می‌کنم که حتما سفر به شهرستان پردیس را در اولویت کاری خود قرار بدهد و خواسته ‌های مردم که در فازهای مسکن مهر ساکن هستند و از نبود امکانات رنج می کشند را برآورده کنند.

حسینی با اشاره به برگزاری جشن گلریزان و آزادسازی زندانیان غیرعمد در پردیس گفت: جشن گلریزان که توسط قرارگاه خدمت رسانی برای آزادی زندانیان غیر عمد برگزار شد و خیرین با پرداخت کمک های خوب خود حدود ۶۰۰ میلیون تومان را برای آزادی این زندانیان جمع آوری کردند.

انتهای پیام/۶۷۰۱۶/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول