اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

موشک‌باران پایگاه‌های فتنه نتیجه اقتدار و مقاومت ایران است

نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره به اینکه این جرات را داریم تمام عوامل و مزدوران را در زباله‌دان بیندازیم، گفت: امروز پایگاه‌های خطر و فتنه را موشک‌باران می‌کنیم و این نتیجه اقتدار و مقاومت است.

موشک‌باران پایگاه‌های فتنه نتیجه اقتدار و مقاومت ایران است

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، آیت‌الله محمدباقر محمدی لائینی در آخرین خطبه نماز جمعه سال ۱۴۰۰ در مرکز مازندران با گرامیداشت میلاد امام زمان (عج) و نیمه شعبان، روز جهانی مستضعفان و روز سربازان گمنام امام زمان، اظهار کرد: در این هفته مناسبت‌هایی همانند ملی شدن صنعت نفت، تاسیس حوزه علمیه قم، سالروز تهاجم به مدرسه فیضیه دوم فروردین سال ۴۲ و حادثه دلخراش را پیش‌رو داریم.

وی با بیان اینکه در عربستان ۸۱ نفر از نیروهای مجاهد به‌عنوان تروریست دسته‌جمعی اعدام شدند، افزود: سپاه پاسداران هم پایگاه آموزشی موساد اسرائیل غاصب را در اربیل عراق مقتدرانه موشک‌باران کرد و خسارت‌های زیادی وارد شده و بالاخره نفت عراق از طریق کردستان عراق به اسرائیل غارت می‌شود مایه ننگ جامعه اسلامی است که کشور اسلامی مملکت و خاک خود را در اختیار رژیم غاصب تروریست‌پرور قرار دهد.

نماینده ولی فقیه در مازندران  با اعلام اینکه یکی از فلسفه‌های غیبت امام زمان (عج) آزمون هدایت، دینداری و استقامت است، افزود: انسان باید در مسیر هدایت و ظلم‌ستیزی و مبارزه با فساد باید استقامت داشته باشد؛ چراکه مسیر سختی است حتی با عزیزترین خود هم باید مبارزه کرد.

این مسوول با اشاره به اینکه مبارزه با ظلم و با آمریکا و رژیم صهیونیستی درافتادن و نوکران آنان خیلی دشوار دارد، اضافه کرد: این مسیر شهادت و اسارت دارد که ملت ایران طی ۴۲ سال اخیر این ترکش‌ها را به جان خریدند و در این راه ۲۳۰هزار شهید، تعداد زیادی جانباز و آزاده دادند به این دلیل که نخواستند نوکر آمریکا باشند.

محمدی لائینی با تاکید بر اینکه ملی شدن صنعت نفت ملی، پیشرفت‌های عظیم، ابزارهای قوی و سلاح‌های پیشرفته نتیجه استقامت مردم ما است، تصریح کرد: اینکه امروز کسی که جرات ندارد به رژیم غاصب و آمریکا چپ نگاه کند، این جرات را داریم تمام عوامل و مزدوران از سرزمین مقدس سوریه، لبنان و عراق و اینها را در زباله‌دان بیندازیم، کاری که سردار سلیمانی انجام دادند و پایگاه‌های آنان را که موجب تنش‌، خطر و فتنه هست را موشک‌باران می‌کنیم نتیجه اقتدار و مقاومت است که مردم ایران در طول سال‌ها بدست آوردند.

وی یادآور شد: انسان باید در دین و راه درست خود استقامت داشته باشد، همین که امروز دین اسلام داریم نتیجه استقامت پیامبر است و همه مؤمنان موظف به استقامت هستند.

نماینده ولی فقیه در مازندران با اعلام اینکه فلسفه غیبت آزمون هدایت و استقامت بود و در مسیر هدایت و شکر نعمت بجا آوردن استقامت است، بیان کرد: اینکه خداوند توفیق مسلمانی، شیعه اهل بیت و قرار گرفتن در مسیر عدالت،استقلال و عزت شکر این نعمت استقامت است.

این مسوول با اعلام اینکه در عصر غیبت باید منتظر باشیم و در این انتظار استقامت داشته باشیم، یادآور شد: ما از مسیر دین و هدایت دست برنمی‌داریم و به دنیای استکبار می‌گوییم ایران در مسیر انقلاب اسلامی راه عزت، استقلال، شهیدان ثابت قدم می‌ماند و با هیچ فتنه‌ای دست از این مسیر برنخواهد داشت.

محمدی لائینی بیان کرد: برای اینکه انسان کار حرام انجام ندهد گاهی اوقات از چیزهای مباح هم باید چشم‌‌پوشی کند برای اینکه وارد حرام نشود و در این صورت به مقام تقوا می‌رسد.

وی بیان کرد: در این روز خودم و همه نمازگزاران را به تقوا، توبه گناهان و در پیش گرفتن راه و انجام کار درست سفارش و توصیه می‌کنم؛ به این دلیل که حقیقت توبه همان پشیمانی است.

نماینده ولی فقیه در مازندران ادامه داد: به برکت امام زمان (عج) خداوند به انسان نظر می‌کند حرمت و احترام انسان نزد خداوند کرامت در انسان نزد خداوند کامل می‌شود؛ در دولت امام زمان روزی انسان کرامت است هم در دنیا و هم در آخرت کرامت مؤمنان حفط و افزوده می‌شود.

محمدی لائینی یادآور شد: با اصول مدیریتی درست سعادت و کرامت انسان در دنیا و آخرت حفظ شده  و عوامل مهم در این زمینه در وجود امام زمان (عج) خلاصه می‌شود.

وی در پایان با تاکید بر اینکه سال نو و روزهای تعطیلی مجوز گناه نمی‌شود باید این مهارت را داشته باشیم هم شادی کنیم و هم شادی خود را به گناه آلوده نکرده و طبیعت را تخریب نکنیم، گفت: اگر وارد جنگل و طبیعت می‌شویم آنها را حفظ کنیم و نیازمندان را فراموش نکنیم تا همه خانواده‌ها دل‌شان شاد باشد.

انتهای پیام/۸۶۰۳۴/ج/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول