اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

بالاترین دستاورد جمهوری اسلامی امنیت پایدار است

رئیس‌کل دادگستری استان اصفهان گفت: نظام جمهوری اسلامی در راستای حکومت عدل مهدوی در حال حرکت است و بالاترین دستاورد آن امنیت پایداری است که به ارمغان آورده که این یکی از مؤلفه‌های مهم فرج هم همین امنیت است.

بالاترین دستاورد جمهوری اسلامی امنیت پایدار است

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، اسدالله جعفری، رئیس‌کل دادگستری استان اصفهان در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه امروز اظهار داشت: ما داعیه‌دار تشکیل حکومتی جهانی و تمدن اسلامی هستیم که در این راستا مهمترین پناه بشریت، انتظار فرج است و اگر حکومت اسلامی تشکیل نشود و افراد صالح و مؤمن در جامعه حاکم نشوند امکان تشکیل حکومت الهی و دینی در سطح جهانی تشکیل وجود ندارد.

وی ادامه داد: انتظار فرج برای بشریت را به عنوان یک جبهه مقدس در برابر ظالمان می‌دانیم و هدف اصلی تشکیل حکومت و نظام اسلامی هم همین است.

وی ادامه داد: زمانی جامعه‌ متمدن و با اخلاق تلقی می‌شود و محسن حججی‌ها، حسین خرازی‌ها و احمد کاظمی‌ها و همت‌ها تحویل می‌دهد که مکتب انتظار را قبول داشته باشد و طبیعتاً این جامعه بر هر حکومتی رضایت نمی‌دهد و قبول نمی‌کند اقلیتی بر اکثریت حاکم باشد و بر دین و مال و ناموس حاکم باشد.

جعفری خاطرنشان کرد: نظام جمهوری اسلامی نیز در همین راستا در حال حرکت است و بالاترین دستاورد آن امنیت پایداری است که به ارمغان آورده که این یکی از مؤلفه‌های مهم فرج هم همین امنیت است.

رئیس‌کل دادگستری استان اصفهان با تقدیر از سربازان گمنام امام زمان بیان کرد: تلاش این افراد شبانه‌روزی است و این تلاش در زمان ظهور و تشکیل حکومت جهانی به کمال می‌رسد و در حال حاضر نیز در نظام مقدس جمهوری اسلامی که زمینه‌ساز ظهور است، با تلاش سربازان گمنام به سطحی از بازدارندگی رسیده‌ایم که دولت‌های ظالم و استکباری حتی فکر تعرض به این کشور را هم به ذهن خود راه نمی‌دهند و امروز اگر این افتخار و اقتدار و عظمت را پیدا کردیم به خاطر مجاهدت سربازان گمنام امام زمان است که خار چشم استکبار جهانی شده‌اند.

وی تصریح کرد: دشمنان میزان زیادی پول و هزینه صرف می‌کنند تا این مردم را مستأصل و زمین‌گیر کنند و در رسانه‌های خود ناامیدی را به مردم تزریق می‌کنند و می‌بینیم در این ۴۳ سال یک روز از دشمنی خود کم نکردند، اما یک فاکتور اصلی عدم توفیق دشمن در رسیدن به اهداف خود، مجاهدت خاموش همین سربازان است که سازمان اطلاعات استان اصفهان نیز از این سربازان گمنام مجاهد و از جان گذشته مملو است.

جعفری عنوان کرد: در سال ۱۴۰۰ مجموعه دستگاه اطلاعاتی استان با هماهنگی با دستگاه قضایی به بیش از هزار نفر از سردلسوزی تذکر دادند که در خط ضدانقلاب قرار نگیرند و این از افتخارات دستگاه امنیتی و اطلاعاتی ماست که برای سلامت و آرامش و رفاه مردم جانفشانی می‌کنند.

رئیس‌کل دادگستری استان اصفهان ادامه داد: در حوزه اقتصادی جایی نیست که این عزیزان برای خنثی‌سازی حربه‌های دشمن فعال نباشد و در این راستا در سازمان اطلاعات کارگروه اقدام تشکیل شده و در آن به صورت خاموش با گران‌فروشی مبارزه می‌کنند؛ همچنین سربازان اطلاعات بیش از ۶ تن مواد مخدر را درس سال گذشته در استان کشف کردند و در زمینه مبارزه با زمین‌خواری و قاچاق و انواع رانت‌خواری تلاش‌های شبانه‌روزی بسیاری کردند.

انتهای پیام/۶۳۰۸۶/ج/l

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول